به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
رییس هییت ووشو کهگیلویه و بویراحمد:
تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات بنحو مطلوبی اندیشید شده است. نفرات اول این مسابقات به تیم ملی معرفی می شوند.
خبردنا: رییس هییت ووشو کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات استانی ووشو ویژه بانوان این استان در رده برگزاری مسابقات ووشو بانوان انتخابی تیم ملی در کهگیلویه و بویراحمدهای جوانان و بزرگسالان خبر داد.

به گزارش خبردنا، حجت‌الله امیری در نشست شورای مرکزی هییت ووشو کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ مسابقات استانی ووشو بانوان این استان انتخابی تیم ملی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن مرکزی ووشو در یاسوج برگزار می‌شود.

وی از آمادگی کامل هییت ووشو کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این مسابقات هم سخن گفت و اظهار داشت:‌ تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات بنحو مطلوبی اندیشید شده است. نفرات اول این مسابقات به تیم ملی معرفی می شوند.

رییس هییت ووشو کهگیلویه و بویراحمد، تعداد ووشوکاران بیمه شده در کهگیلویه و بویراحمد را هزار و ۵۰۰ ووشوکار برشمرد و تصریح کرد: ‌۲۴ باشگاه ووشو فعال در این استان وجود دارد. از هزار و ۵۰۰ ورزشکار ووشوکار در کهگیلویه و بویراحمد حدود هزار ورزشکار مرد و مابقی را خانم ها تشکیل می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: