به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
" تاج گردون " در همان وقت در پیام کوتاه اینستاگرامی اش گفت که باوجود تعداد کم نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی کارهای بزرگی با تدبیر شد اما در مجلس دهم باوجود تعدد نمایندگان اصلاح طلب ........ ؟؟؟
خبردنا: هیجدهم شهریورماه 1396 ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی خود از دوستان همفکرش در خانه ملت اظهارنگرانی کرد.

به گزارش خبردنا، " غلامرضا تاج گردون " در آن روز نوشت: 

در مجلس اصولگراي نهم تعدادمان كم بود ولي با تدبير كارهاي بزرگي كرديم و در مجلس دهم تعدادمان زياد است و ...در اين باره خواهم نوشت.

آنچه که در آن تصویر در نگاه اول قابل مشاهده است تصاویری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که خواننده فکر می کند همگی نمایندگان مجلس کنونی هستند.

اما با کمی دقت بخوبی می توان به این نکته پی برد که که در بین تصاویر نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی که " تاج گردون " آنها را در یک قاب و در صفحه مجازی شخصی خود منتشر نموده فقط " علی محمد احمدی " استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد نماینده این مجلس نیست.

" تاج گردون " در همان وقت در پیام کوتاه اینستاگرامی اش گفت که باوجود تعداد کم نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی کارهای بزرگی با تدبیر شد اما در مجلس دهم باوجود تعدد نمایندگان اصلاح طلب ........ ؟؟؟

این پیام حاوی نکاتی است که شاید بعدها بتوان آن را بهتر تحلیل نمود اما اکنون می توان گفت که " تاج گردون " نماینده محبوب کهگیلویه و بویراحمدی ها در خانه ملت با زبان بی زبانی گفت که " علی محمد احمدی " استاندار آینده استان ش است.

خواست بگوید که " دکتر احمدی " فردی است که با تدبیر دست به کارهای بزرگ خواهد زد.

و خواست بگوید که عضو کمیسیون تلفیق مجلس نهم شورای اسلامی از جریان سیاسی اصلاح طلب است.

بهرحال بنظر می رسد تاج گردون با انتشار این تصویر چهارروز پیش به مردم کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که " علی محمد احمدی " همتای وی در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق ، استاندار جدید دیارش خواهد بود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بلادی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
درود برتاجگردون مردخستگی ناپذیر درود برتاجگردون که امید رادردل جوانان زنده کرد زنده باشی دکتر
نام:
ایمیل:
* نظر: