به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
سردار هاشمی در گفت و گو اختصاصی با خبردنا:
در دورانی که اینجانب مجری قرارگاه خاتم الانبیاء بودم آقای احمدی نماینده دهلران استان ایلام بود و پروژه هایی همچون آبرسانی و گازرسانی به حوزه انتخابیه ایشان را انجام داده ایم.
خبردنا: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از تغییر قطعی استاند ار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: مشاور وزیر نفت در شرکت پخش و پالایش بزودی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می شود.

" سردار عدال هاشمی پور " در گفت و گو اختصاصی با خبردنا گفت: " علی محمد احمدی " مشاور عالی مهندس زنگنه وزیر نفت بزودی سکان مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد را بدست می گیرد.

وی با برشمردن برخی ویژگی های مدیریتی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، وی را فردی توانمند در حوزه های مختلف عمرانی و بودجه ای خواند و خاطرنشان کرد: "دکتر احمدی " از دوستان سابق ما با سابقه ای بیش از یک دهه است.

عضو کمیسیون نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در دورانی که اینجانب مجری قرارگاه خاتم الانبیاء بودم آقای احمدی نماینده دهلران استان ایلام بود و پروژه هایی همچون آبرسانی و گازرسانی به حوزه انتخابیه ایشان را انجام داده ایم.

هاشمی با تاکید برسابقه دار بودن دوستی خود با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: آقای احمدی استاندار آینده استان کهگیلویه و بویراحمد فردی باتجربه و متعهد در حوزه های مختلف بوده و از اینکه دولت دوازدهم ایشان را برای استانداری استان ما انتخاب کرده اند جای تقدیر دارد.

وی گفت: استان ایلام زادگاه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم بوده و از سویی استان ما نیز از استان های محروم است که بدون شک حضور دکتر احمدی در مسوولیت استانداری می تواند سبب خیر و برکت باشد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: پذیرس مسوولیت از سوی دکتر احمدی در مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک گرفته و امیدواریم با همراهی مردم، مسوولان و دولت تدبیر و امید شاهد شتاب توسعه در استان مان باشیم.

هاشمی پور ادامه داد: ارتباط تنگاتنگی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با دولت تدبیر و امید برای انتخاب استاندار آینده استان بوده و هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
سردار جسارتا عرض میکنم که حضرتعالی همین اول هفته صحبت از ماندن قطعی خادمی داشتید ، خلاصه ببخشید که حافظه ما مثل حافظه پروانه ها 6 ساعته نیست .
نام:
ایمیل:
* نظر: