به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
دانش‌آموزان پایه دهم رشته گرافیک هنرستان دولتی دخترانه هنرهای زیبای یاسوج در حالی در بلاتکلیفی گذراندن یکی از دروس پایه مانده‌اند که مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.
خبردنا: دانش آموزان پایه دهم رشته گرافیک که در سال تحصیلی جاری در هنرستان دولتی دخترانه هنرهای زیبای یاسوج مشغول به تحصیل هستند الان متوجه شدند که درس دو واحدی تاریخ هنر ایران را نخوانده‌اند.

دانش آموزان پایه دهم هنرستان دخترانه هنرهای زیبای یاسوج این درس را نه در برنامه کلاسی و امتحانات خرداد ماه نداشتند در صورتی که یکی از دروس تخصصی این رشته و پایه بوده و می‌بایست در همین پایه تدریس صورت می‌گرفت.

هم اکنون جای این سوال باقی است که چه کسی باید پاسخگوی ندانم کاری عوامل اجرایی هنرستان دخترانه هنرهای زیبای یاسوج باشد و اینکه چگونه می‌خواهند بر این ضعف سرپوش بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از این مسئله اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این یک مسئله تخصصی است و باید به صورت دقیق بررسی شود که در نهایت باید سرانجام این دانش آموزان به کجا ختم شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که در نهایت باید تکلیف درس دو واحدی تاریخ هنر ایران به عنوان یکی از دروس پایه رشته گرافیک دانش آموزان پایه دهم باید چه شود؟، افزود: دقیق در جریان نیستم و باید موضوع را از طریق مسئولان هنرستان پیگیری کنم.

حسینی رئیس هنرستان هنرهای زیبا نیز گفت: دلیلی برای پاسخگویی نمی‌بینم و دقایقی پیش گفتنی‌ها را به مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفتم.

گزارش: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: