به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
وی گفت : علاوه بر برنامه حماسه جاویدان ، تمام رویدادهای مختلف این هفته از جمله رژه 31 شهریور بطور کامب پوشش داده می شود.
خبردنا : مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت : امسال برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شبکه دنا در نظر گرفته شده است که از جمله تولید و پخش برنامه فاخر حماسه جاویدان در تلوزیون با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش "خبردنا" ، یوسف افشارنیا با اشاره به اینکه برنامه حماسه جاویدان در 7 قسمت 30 دقیقه ای پخش خواهد شد افزود : در این برنامه ضمن تشریح دلاوری های رزمندگان استان در همه شهرستان ها استان، تصاویر این از خود گذشتگی ها بصورت هنرمندانه نمایش داده خواهد شد .

وی گفت : علاوه بر برنامه حماسه جاویدان ، تمام رویدادهای مختلف این هفته از جمله رژه 31 شهریور بطور کامب پوشش داده می شود.

یوسف افشارنیا همچنین افزود در رادیو نیز برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که راه اندازی رادیو حماسه از مهمترین این برنامه است که در آن رویدادهای این هفته از جمله رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ، بازسازی عملیات بدر بصورت زنده تولید و پخش می شود.

وی افزود: گفتتگوی صمیمی،چشم انداز،مستند حکایت ایثار،مستند افلاکیان خاک و حماسه ماندگار از دیگر برنامه های رادیو است که ضمن گفتگو با فرماندهان دوران دفاه مقدس ، سلحشوری های رزمندگان آن را بخوبی بازگو می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: