به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به همت سردار هاشمی:
به همت نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی، تمامی شهردای های حوزه انتخابیه می توانند از قیر رایگان برای آسفالت معابر و خیابان های شهری بهره های لازم را ببرند.
سردار عدل هاشمی پور در گفت و شنود اختصاصی با خبردنا از تخصیص هشت هزارتن قیر رایگان برای شهردای های حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خبرداد.

وی گفت: با پیگیری های خادم مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و با موافقت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور، هشت هزارتن قیررایگان به شهرداری های حوزه انتخابیه کهگیلویه  بزرگ تخصیص داده شد.

وی باتقدیر از همراهی مجموعه وزارت راه و شهرسازی بویژه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور، اظهارداشت: شهرداران حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  باستی میزان قیر مورد نیاز خود را به اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ شهرداران بطور مستمر پیگیر دریافت سهمیه قیر موردنیاز شهرهای خود از اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد باشند.

هاشمی از شهرداران حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواست بعد از دریافت قیر عنوان شده بفکر سرعت بخشی به آسفالت معابر و خیابان های شهرهای تحت مدیریت شان باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسفندیارنسب از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
آقای علییازی سایت خبر دنا را اختصاص دادی به عدل هاشمی ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: