به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد :
گفت: صنایع صادرات محور و باقابلیت بازار جهانی زمینه مورد نظر سرمایه گذاری این هیئت بود که خوشبختانه استان این ظرفیت را دارد.
خبردنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسترهای مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در استان وجود دارد گفت: یکی از اولویت های مهم بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد نیز حمایت از سرمایه گذاران خارجی، بعنوان یکی از بهترین راهکارهای توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است.

داریوش دیودیده در گفت و گو با "خبردنا"، با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان آماده هرگونه همکاری، ایجاد زیرساخت ‌های مناسب و ارائه مشوق‌ های لازم به سرمایه گذاران، تجار و فعالان اقتصادی از کشورهای مختلف است افزود: در همین راستا طی نشستی با هیئت سرمایه گذاری چینی ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرمایه گذاری صنعتی و معدنی تشریح شد.

دیودیده اظهار داشت: پتانسیل های معدنی، ظرفیت های صنایع نفت و گاز، زیرساخت های صنعتی شهرک های صنعتی قابل واگذاری، مشوق های سرمایه گذاری های خارجی، موقعیت جغرافیایی مطلوب استان، نزدیکی به بنادر جنوبی و سایر قابلیت های صنعتی و معدنی استان از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تمایل هیئت سرمایه گذاری چینی به حضور در استان گفت: صنایع صادرات محور و باقابلیت بازار جهانی زمینه مورد نظر سرمایه گذاری این هیئت بود که خوشبختانه استان این ظرفیت را دارد.

دیودیده اظهار داشت: بر اساس این نشست، بازدیدهای انجام شده به زودی جلسه ای در دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام و جمع بندی نهایی صورت خواهد گرفت که امیدواریم منجر به حضور این سرمایه گذاران در استان شود.

به گزارش"خبردنا"، سیمان مارگون تنها واحد صنعتی با سرمایه گذاری خارجی در استان است که با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در سال گذشته به بهره برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: