به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
خبردنا : هنری کاویل ایفاگر رل سوپرمن در نسخه های ۵ سال اخیر پیرامون این قهرمان معروف کمیک بوکی هفته پیش تصریح کرد بهتر است هواداران این سری فیلم ها درباره سیبیل دار شدن سوپرمن در فیلم جدید «اتحادیه عدالت ۲» که از ۲۷ آبان امسال اکران می شود، چندان بحث و ابراز تعجب نکنند.
 
سوپرمن سبیل دار! 
 
وی گفت: ماجرا به همین سادگی است که می گویم. برحسب تصادف فیلمبرداری اواخر قسمت ششم «مأموریت غیرممکن» که در آن آدم بد ماجرا و یک کاراکتر سیبیلو هستم با تهیه اوایل و اواسط «اتحادیه عدالت ۲» که در آن باز هم نقش سوپرمن را بازی می کنم، مقارن شد و من نتوانستم سیبیل مربوطه را کوتاه کنم، زیاد نگران آن نباشید. یا استودیوی برادران وارنر سیبیل مرا تایید و سوپرمن را با همین شکل در «اتحادیه عدالت ۲» به نمایش خواهد گذاشت و یا با ترمیم کامپیوتری تصاویر سیبیل مرا حذف خواهند کرد.
 
شایان ذکر است که در تاریخ صور مختلف نمایشی هرگز رخ نداده است که سوپرمن به صورت یک مرد سیبیلو و در هیأت از این دست ظاهر شود. او به واقع روزنامه نگاری به نام کلارک کنت و شاغل در روزنامه ای پر تیراژ در شهر نیویورک است که در خفا و به طور پنهانی لباس آبی و زرد رنگ سوپرمن را بر تن می کند و به نجات افراد تحت ستم برمی خیزد و اشرار را سرکوب می سازد.
 
از روی این کمیک استریپ قدیمی و پر طرفدار طی ۴۰ سال اخیر هفت فیلم بلند مستقل و یک فیلم توام و مشترک با کاراکتر بت من، دیگر قهرمان مشهور کمیک بوکی نیز ساخته و ارائه شده و آنچه اینک تهیه شده و در نوبت اکران قرار دارد، نه نهمین فیلم این فرانچیز دیرپا بلکه همان طور که پیشتر آمد، قسمت دوم فیلم های ترکیبی و چند قهرمانی «اتحادیه عدالت» تلقی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: