به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

خبردنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حاشیه‌ها هیچگاه توسعه بدنبال نداشته اند، اظهار داشت: حاشیه ها تمام توان و وقت را برای فراهم نمودن بسترهای توسعه می گیرد.

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبردنا گفت: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در جلوگیری از انتشار حاشیه‌ها در جامعه داشته و می‌طلبد برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد این نقش پررنگ تر از گذشته باشد.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم وقتی برای جدال بر سر مسائل حاشیه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم، خاطرنشان کرد: راه توسعه این استان در همدلی و همراهی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همراهی و همدلی‌ها می‌تواند سرعت توسعه را در این استان شتاب بخشید و نباید به سمت و سویی رفت که سبب کندشدن سرعت قطار توسعه شود.

احمدی با اشاره به برخی دغدغه‌های خود در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ متاسفانه این استان با وجود تمامی ظرفیت ها از محرومیت های فراوانی رنج می برد.

وی گفت: خروج کهگیلویه و بویراحمد از این رنج ها با تلاش و همدلی و همراهی‌ها صورت می‌گیرد و بدون شک حاشیه ها نمی‌تواند عامل خروج استان از رنج ها باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه های این استان خواست در کنارش باشند تا بتواند با همکاری آنان سرعت توسعه را شتاب بخشیده و دردهای مردم را کم کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: