به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
افروغی افزود: در این نشست ضمن بررسی برخی مشکلات اصلی منطقه، مشکل زمین ها را بعرض ایشان رساندیم.
خبردنا - امین روانان: امام جمعه شهر لیکک با اشاره به جلسات شورای شهر و انتخاب شهردار این شهر گفت : مردم قطعا توقعاتی از شهردار جدید و شورای شهر دارند که این عزیزان باید به این خواسته مردم توجه کنند .

به گزارش"خبردنا"حجت الاسلام افروغی در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک با تقدیر از شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید این شهر ، اظهار داشت : ان شاء الله تا روزی که حکم رسمی  این برادر بزرگوار  اعلام شود شهرداری به وظایف گذشته اش عمل کند .

وی تصریح کرد: اگر شهرداری به وظایف سازمانی و قانونی خود عمل کند شهر می تواند بهتر و زیباتر از حال حاضر باشد.

حجت الاسلام افروغی گریزی به برخی استخدامهای غیرقانونی در این شهرستان زد و گفت: طبق آماری که شهرداری اعلام کرده است خودشان دادند بیش از ۳۰نفر بصورت غیر قانونی وارد این مجموعه شده اند .

این مسئول گفت: بسیاری از افرادی که در شهرداری لیکک استخدام شده اند بدون برگزاری آزمون جذب شده اند و این موضوع مشکل اصلی این استخدام ها است .

امام جمعه لیکک با اشاره به برخی مشکلات شهرداری این شهر اظهار داشت : شهردار جدید و شورای شهر به بحث بیمه و حقوق این افراد ورود کند و مشکلات را برطرف نماید .

وی به برخی اقدامات شورا و شهردار سابق اشاره کرد و افزود : شورا و شهردار سابق نیز برای برطرف شدن مشکلات تلاش هایی انجام دادند که جا دارد از این افراد نیز قدردانی شود .

حجت الاسلام افروغی با تاکید براینکه یک مجموعه همیشه باید در حال ارتقا باشد ، ادامه داد : مهم ترین اولویت شهردار و شورای شهر پاک دستی است .

این مسئول یا اشاره به واگذاری پیمان برخی پروژه های عمرانی این شهر به اقوام مسئولین شهری افزود: چرا بعضی از کارهای پیمانی به اقوام فلانی و فلانی واگذار می شود؟ این مسائل مالی بسیار مهم است و باید دقت لازم صورت گیرد .

وی با تاکید براینکه قطعا در دوره جدید شورای شهر اگر چنین مشکلاتی دیده شود به مسائل ورود پیدا خواهیم کرد ، اظهار داشت : به شهردار و شورای شهر در صورت نیاز کمک خواهیم کرد ولی اگر اشکلاتی مشاهده شود قطعا تذکر خواهیم داد .

امام جمعه لیکک با بیان اینکه هدف اصلی شهردار و اعضای شورای شهر خدمت رسانی به مردم است ، گفت : هدف این مجموعه بر این است که کارها قانونی پیش برود .

حجت الاسلام افروغی با اشاره به برگزاری نشستی مشترک با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، افزود: در این نشست ضمن بررسی برخی مشکلات اصلی منطقه، مشکل زمین ها را بعرض ایشان رساندیم.

این مسئول ادامه داد : نماینده مردم شهرستان در مجلس در این نشست اعلام کردند که در خصوص مشکلات زمین در لیکک اطلاعاتی داشتند و قصد دارند این مشکل را در شهرستان حل و فصل نمایند .

 وی با تاکید براینکه مسئولین تلاش کنند این مشکل را حل کنند، گفت : اداره ثبت اعلام کرده اماده است در صورت تامین مکان فیزیکی برای استقرار در اسراع وقت این اداره در شهرستان مستقر خواهد شد .

 امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه در بحث اشتغالزایی شاهد هیچ تحولی در شهرستان نیستیم ، افزود : قطعا سرپرست فرمانداری نیاز به یک فرصت داشت تا نیروها را بشناسد اما اکنون وقت آن است تا یک تحول در حوزه اشتغالزایی به وجود بیاورند .

حجت الاسلام افروغی با تاکید براینکه سرپرست فرمانداری بداند که بود و نبود برخی از ادارات شهرستان در وضعیت فعلی فرق ندارد ، ادامه داد ، اگر این ادارات تعطیل بشوند در پول برق، آب ،گاز صرفه جویی می شود .
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
آقای شهردار هشدار
مبادا در دام قومیت بازی ها بیفتی
که با هیچکس تعارف نداریم
بین خدا و اشخاص، به خدا پشت نکن که رسوایی و ننگ عاقبت اون هست، بین مردم و کسانی که برای شهردار شدن به اونها مدیونی و معاون رو بهت قالب کردن، به مردم پشت نکن، لیست پیمانکاران شهردار قبل و بدهی هاشون رو ببین و استخدامی ها، ببین چگونه به مردم پشت کردن و طایفه بازی کردند، مبادا برای خوش خدمتی به اینان، در مقابل مردم و خدا و وجدان و یک عمر عبادت و خدمت پدر خود قرار گیری، و برای یک روز بیشتر ماندن، خدمت خواص کنی، هشدارت می دهیم که آخرتت را خراب نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
1
اینکه جنابعالی هر هفته از تریبون نماز جمعه مشکلات و مصیبت ها را ذکر کنید نمک پاشیدن به زخم مردم هست اگه واقعا راه حلی برای این بیعدالتی ها نیست بگذارید مردم به حال خود باشن
شهرداری لیکک از روز تاسیس, بناش بر بی عدالتی و قومگرایی گذاشته شده و بالای ۹۵درصد از نیروهاش بدون آزمون استخدام شدن
زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
قطعآشهردار کاری بود که شهرداری رابدهکارکرد
شورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
سلام تشکرازامام جمعه محترم که دغدغه دارند به عرضشون برسونم که متاسفانه اطلاعاتی که به ایشان داده میشه کذب است وخودشون سعی کند تامستندتخلفی راثابت ننماید رسانه ای نکند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
باتشکرازامام جمعه محترم بکارگیری نیروهادر دوماه اخر اقای جهانیانی خلاف قانون میباشد چرا سازمان بازرسی واداره اطلاعات وارد عمل نمیشونداقای جهانیانی باید پاسخگوی این عمل غیر قانونی خود باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: