به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۴۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابرشمردن برخی ویژگی های مدیریتی، از مدیران این استان خواست توجهی صرفا به مسائل سیاسی و حزبی نداشته و مدیران مختار هستند که از نیروهای اصلاح طلب و یا جبهه پایداری ها در مناصب مدیریتی موردنظرشان استفاده کنند.

به گزارش خبردنااز یاسوج، " علی محمد احمدی " در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری این استان برگزارشد، اظهارداشت: در بین دو  گروه اصلاح‌طلب و پایداری‌ها قطعاً آدم‌های خوب پیدا می‌شوند که پاک دست، چشم پاک و قانون‌مند هستند و آدم‌های خوب ویژگی‌های آنها مشخص است، لذا از این افراد استفاده کنید.

وی با بیان اینکه باید از آدم‌های خوب برای کارها و مأموریت‌ها استفاده کرد،خاطرنشان کرد: درصورت مشاهده این ویژگی ها در یک فرد، آنان می توانند این افراد را اگر اصلاح طلب باشند و یا جبهه پایداری، آنان را منصوب کنند.

** مدیران از رابطه بازی و قوم گرایی بپرهیزند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث قومیت ها و نارضایتی مردم این استان از مدیران قوم گرا هم گریزی زد و تصریح کرد: مدیران در عزل و نصب‌ها و اعطای فرصت‌های شغلی و اداری از رابطه‌بازی، قوم‌گرایی و خط‌بازی پرهیز کنند.

احمدی افزود: اگر مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، قطعاً با مشکلاتی مواجه می‌شویم، لذا نباید خودمان را از مردم جدا کنیم، احترام به مردم نه یعنی سیاست بازی و سلام و علیک  و من در دل مردم جای دارم.

وی  گفت: تکریم مردم و دادن فرصت‌های برابر به آنها، احترام به مردم است و تکریم مردم این است که به کارمندان و مدیران هر اداره بگویید، سر وقت بیایند، و مردم را نپیچانید.

*** مدیران نباید ساعت ها در فضای مجازی به وب گردی مشغول باشند 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حقوق‌ مدیران زمانی حلال است که برای مردم کار می‌کنید، یادآورشد: مدیران نباید ساعت‌ها در فضای مجازی به وب‌گردی مشغول باشند.

احمدی افزود: مدیران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و البته بهانه برای بیرون رفتن از اداره و استان خیلی زیاد است و من هم می‌توانم به هر بهانه‌ای از اداره و استان خارج شوم اما ما باید ببینم که چه کارهایی برای مردم مفید است.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید بدانند حضورشان در فلان سمینار مفید است یا حضورشان سبب رفع مشکل فلان پروژه آب و فاضلاب می شود، ادامه داد: مدیران نباید مردم را در ادارات زیرمجموعه خود بپیچانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران بایستی زمان‌های مشخصی را برای ملاقات عمومی در نظر بگیرند زیراکه تکریم ارباب رجوع همواره مدنظر مقام معظم رهبری و امام عزیزمان بوده است.

احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیران خواست استفاده نادرست از امکانات دولتی بویژه خودروهای نکنند.

وی گفت: من نمی‌گویم برای مأموریت‌های دولتی نباید از خودروها استفاده کنید و قطعاً باید ایمنی و سلامت مدیر در مسیرهای سخت گذر و کوهستانی در نظر گرفته شود اما در این رابطه باید دقت شود.

*** تعامل با رسانه ها بسیار مهم است 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی خدمات نظام در این استان هم اشاره و تصریح کرد: تعامل بین رسانه‌ها برای اطلاع رسانی خدمات دولت بسیار مهم است.

احمدی، رسانه‌ها را چشم و گوش جامعه دانست و اظهارداشت: آنها در بین مردم هستند، از نقد و انتقادهای آنها نهراسید و ما باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم و به رسانه‌ها فضای کار دهیم.

وی گفت:رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از فرزندان همین استان هستند، آنها هم دغدغه مشکلات مردم را دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: