به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
جلسات متعددی با مسئولان شهرداری داشته ایم اما هیچگونه نتیجه مثمرثمری نداشت حتی در این جلسات درگیری فیزیکی بین اهالی روستا و مدیران شهرداری رخ داد که خروجی آن به جای رفع این مشکل ، زندان بود.
خبردنا: محل دفع زباله های شهرستان "بهمئی " در اراضی کشاورزی و در روستا های اطراف به یکی از مشکلات اساسی زیست میحطی این شهرستان تبدیل شده است.

مدیریت پسماند زباله شهرنشینان و دفع صحیح آن در محلی که موجب آسیب های زیست میحطی نشود مسئله ای است که اگر مورد غلفت واقع شود می تواند خسارتهای سنگینی به سلامت انسانها،پیکر طبیعت پاک روستاها و حیوانات وارد کند.

"شمس الله زکی نژاد " دهیار روستای" قبرقیصر" در گفت و شنود اختصاصی با "سیروس کریمی "خبرنگار "خبردنا" ، اظهار داشت: مکان امحای پسماندهای شهر لیکک در فاصله کمتر از یک کیلومتری این شهر و بر فراز روستای قبر قیصر بهمئی می باشد.

وی افزود: جلسات متعددی با مسئولان شهرداری داشته ایم اما هیچگونه نتیجه مثمرثمری نداشت حتی در این جلسات درگیری فیزیکی بین اهالی روستا و مدیران شهرداری رخ داد که خروجی آن به جای رفع این مشکل ، زندان بود.

دهیار روستاری قبرقیصر با بیان اینکه منبع درآمد مردم این روستا کشاورزی و دامداری است خاطر نشان کرد: بر اثر دود ناشی از این زباله ها و رها کردن زباله های پلاستیکی باعث تلف شدن دام و طیور مردم این روستا شده است.

زکی نژاد تصریح کرد: با خبر شده ایم که قرار است محل فعلی دفع زباله ها را جابجا کنند و به  " سرزرد" منتقل کنند که بالای روستای قرار دارد ، اثرات منفی مکان جدید بیش از محل فعلی است.

به گزارش "خبردنا" حدود پنج سال است محل دفع زباله های شهرستان بهمئی مورد اعتراض اهالی  روستای قبر قیصر قرار گرفته اما شهرداری توجهی نکرده است.








انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
خاک تو سر زباله ها
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
واقعا مسولان بفکر سلامت مردم این روستا باشند،اینئ وضعیت قابل تحمل نیست،زباله ها به سلامت همه اسیب میزند
نام:
ایمیل:
* نظر: