به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۵۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
احمدی گفت : وظیفه داریم تنگناها، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای استان را شناسایی و در قالب برنامه ارائه دهیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاطعیت در کارم به معنای خاص نیست ،گفت: مدیران کار و تلاش برای مردم و پیشرفت استان است.

به گزارش "خبردنا"، علی‌محمد احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسائل بودجه‌ای و توسعه‌ای استان در شورای برنامه‌ریزی مطرح می‌شود، گفت: روال جلسات و شوراها در استان خصوصا شورای برنامه‌ریزی این است که مصوبات گذشته را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه پنج ساله آمایش استان براساس اسناد بالادستی و برش‌های سالانه از بودجه استان تدوین می‌شود و دستگاه‌ها موظف به ایجاد و ارائه برنامه هدف‌گذاری شده خود به استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای ریل‌گذاری جهت توسعه استان تا افق 1400 هستند.

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر قاطعیت در نشست‌ها و جلسات استان گفت: قاطعیت در کارم به معنای خاص نیست بلکه این یک شیوه مدیریت منطقی است، ضمن احترام به مدیران که سرمایه ما هستند وظیفه داریم  تنگناها، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای استان را شناسایی و در قالب برنامه ارائه دهیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آنچه انتظار داریم از مدیران کار و تلاش برای مردم و پیشرفت استان است، مجموعه استان برای خدمت به مردم پای کار باشند و در خدمت به مردم جدیت و قاطعیت داشته باشیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
جناب استاندار عزیز
مادراین مدت کوتاه قاطعیت در کلام دیده ایم ولی متآسفانه در عمل خیر!!!
اینکه تعریف شما یا سایت محترم خبر دنا از قاطعیت چی باشه مقوله ی دیگری است...
نام:
ایمیل:
* نظر: