به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار :
این منابع به صورت قرض الحسنه نزد بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوقهای کار آفرینی امید و حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش سپرده گذاری می‌شود.
خبردنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پایلوت تولید کنسانتره و فسفات پربازده در شهرستان چرام احداث می‌شود.

به گزارش "خبردنا" ، "مجید محنائی" گفت: با توجه به سفر شهریور ماه 96 وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری‌های به عمل آمده و اعلام آمادگی مالک شرکت صنایع سیمان زابل و دیگر شرکت‌های سیستان و بلوچستان برای سرمایه گذاری برای ذخیره فسفات مقرر شد، طرح پایلوت تولید کنسانتره و فسفات پربازده از مواد معدنی فسفات توسط ایمیدرو و با مشارکت مالک شرکت صنایع سیمان زابل انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی و شهرهای زیر 10 هزار نفر در استان سرمایه درگردش با سود مناسب دریافت می دارند.

محنائی افزود: به استناد قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی و شهرهای زیر 10 هزار نفر می‌توان از تسهیلات یک میلیارد و 500 میلیون دلاری از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کرد.

وی ادامه داد: این منابع به صورت قرض الحسنه نزد بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوقهای کار آفرینی امید و حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش سپرده گذاری می‌شود.

محنائی با اشاره به اینکه متولیان واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی و شهرهای زیر 10 هزار نفر می‌توانند از این تسهیلات برای سرمایه در گردش بهرمند شوند، تصریح کرد: 10 درصد این تسهیلات یعنی 150 میلیون دلار به این امر اختصاص یافته که 2.55 درصد این میزان یعنی سه هزار و 825 میلیون دلار آن سهم استان کهگیلویه وبویراحمد است.


نام:
ایمیل:
* نظر: