به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۵۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
مدیر برق ناحیه بویراحمد
مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن راننده یکدستگاه پژو 405 بدلیل برخورد با دو اصله پایه برق فشار متوسط و ضعیف در شهر یاسوج مرکز این استان خبرداد.
به گزارش خبردنا،" اسماعیل یوسفی " به رسانه ها در یاسوج گفت: متاسفانه ساعت 23 و 17 دقیقه جمعه شب گذشته یکدستگاه پژو 405 در تقاطع سالم آباد بسمت بلوار بویراحمد در شهر یاسوج با دو اصله پایه برق فشار متوسط و ضعیف برخورد که راننده پژو جان خود را در این تصادف از دست داد.

وی با اظهارتاسف خود از کشته شدن راننده این حادثه ناگوار، اظهارداشت: بدلیل سرعت بالای راننده پژو 405 در آدرس عنوان شده که منجر به برخورد با پایه های برق شد متاسفانه راننده که جوان هم بوده جان خود را از دست داده است.

مدیر برق ناحیه بویراحمد افزود: بدلیل برخورد این دستگاه نقلیه با پایه های شبکه برق، حدود 50 دقیقه برق مناطق محدوده تصادف قطع و البته در کمترین زمان ممکن برق این مناطق وارد مدار شد.

یوسفی از وقوع تصادفات مستمر رانندگان با پایه های برق در سطح شهرستان بویراحمد بویژه سطح شهر یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی اوقات شاهد از دست رفتن جان بسیاری از این رانندگان که اغلب جوان هم می باشند هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: