به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود دانشگاه یاسوج در برگزاری همایش‌های ملی و داخلی و حمایت مالی و معنوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج از همایش‌ها برطبق آئین نامه های داخلی دانشگاه در آینده نیزشاهد برگزاری همایش ها و کنگره هایی ملی و استانی خواهیم بود.
خبردنا: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج از برگزاری همایشی ملی در این دانشگاه خبر داد.
 
به گزارش "خبردنا" ، دکتر "هجیر کریمی" گفت: برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در دانشگاه به عنوان جزیی از فرآیند مدیریت دانش در عرصه علم و برقراری و تقویت ارتباط میان اعضای علمی جامعه به منظور تبادل اندیشه، یادگیری، ارائه یافته‌ها و نظریه‌های جدید، نشر و اشاعه جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی و در نهایت رسیدن به خرد جمعی، امری ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه افزود: در طی دو سال گذشته همایش های متنوع ملی و داخلی در سطح بسیار بالایی در دانشگاه یاسوج برگزار گردید که مخاطبین فراوانی را به خود جلب کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود دانشگاه یاسوج در برگزاری  همایش‌های ملی و داخلی و حمایت مالی و معنوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج از همایش‌ها برطبق آئین نامه های داخلی دانشگاه در آینده نیزشاهد برگزاری همایش ها و کنگره هایی ملی و استانی خواهیم بود.

دکتر کریمی اظهار داشت: به پیشنهاد گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج  و با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی ایران  « همایش ملی پژوهش‌های شعر معاصر فارسی » در تاریخ 13 و 14 آذرماه  سال 1396 در دانشگاه یاسوج برگزار میشود.

وی در پایان گفت: محورهای همایش در راستای پژوهش های شعر معاصر فارسی می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: