به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
وی با اشاره به جلسه بیستم آبانماه شورای شهر در فرمانداری لنده ادامه داد : براساس قانون ، فرماندار می تواند بدون حق رای در این جلسات شرکت کند و ما نیز براساس قانون و برای جلوگیری از ضرر عمومی ناشی از تاخیر انتخاب شهردار که تاکنون سه ماه به تاخیر افتاده است در این جلسه شرکت کردم .
خبردنا : فرماندار شهرستان " لنده " در پاسخ به انتقادات رئیس شورای این شهر گفت : رئیس شورای لنده چون نتوانست شهردار شود اتهام زنی می کند .

 " دارا کریمی نژاد " در گفت و شنود اختصاصی با " سیروس کریمی " خبرنگار خبردنا با تکذیب هرگونه دخالت فرمانداری در انتخاب شهردار لنده افزود : اگر رئیس شورای شهر یک مورد مستند از دخالت فرمانداری دارند ارائه دهند .

وی با اشاره به جلسه بیستم آبانماه در شورای شهر  لنده ادامه داد : براساس قانون ، فرماندار می تواند بدون حق رای در این جلسات شرکت کند و ما نیز براساس قانون و برای جلوگیری از ضرر عمومی ناشی از تاخیر انتخاب شهردار که تاکنون سه ماه به تاخیر افتاده است در این جلسه شرکت کردم .

این مقام مسئول محلی با تاکید بر اینکه تمامی مصوبات این جلسه قانونی و برای تایید نهایی به استانداری استان فرستاده شده است ، گفت : استانداری استان کارشناسان خبره ای دارد و اگر خلاف قانونی شده باشد حتما آن را رد می کنند .

فرماندار لنده با تشریح جلسه بیستم آبانماه افزود : در این جلسه که با حضور تمامی اعضای شورای شهر برگزار شد آقایان مشهدی زاده و جرنده برای تصدی مسئولیت شهرداری کاندیدا شدند که در نهایت آقای مشهدی زاده سه رای و آقای جرنده 2 رای آوردند که آقای مشهدی زاده بعنوان شهردار انتخاب و صورتجلسه قانونی گردید .

وی با تکذیب خروج دو عضو شورای شهر از این جلسه تصریح کرد : جناب جرنده در جلسه حضور داشت و رای مخفی داد و جلسه را هم ترک نکرد . 

کریمی نژاد با تکذیب سخنان رئیس شورای شهر لنده گفت : تمامی موارد گفته شده از سوی جناب جرنده اتهام زنی و توهین است و شهردار را شورا انتخاب کرد نه فرمانداری و این توهین به شورای شهر است که ما برای آنها شهردار انتخاب کنیم .

فرماندار لنده با تاکید بر اینکه شهر نیاز به آرامش دارد و همه باید با تعامل کنار هم به مردم خدمت کنند افزود : رئیس شورای شهر بعنوان یک شهروند می تواند اظهار نظر کند اما نباید اتهام زنی کند و فضای نا آرامی را بوجود آورد چرا که نمی خواهیم فضای آرام شهرستان را به سمت تنش پیش ببریم .

گفتنی است رئیس شورای شهر لنده در گفتگویی با " خبردنا " گفته بود " فرماندار لنده در انتخاب شهردار دخالت می کند " .

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
احسنت بر فرماندار محبوب شهرمان، درود بر این مدیریت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
درود بر فرماندار دلسوز و فعال و متخصص شهرمان ارزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان از خداوند منان خواهانم
محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
فرماندار خودش حقوق و جامعه شناسی خوانده و اشراف کامل دارند
بعد از اینکه نخبگان لنده توسط برخی اعضای شورا برای شهرداری به بازی گرفته شدند و همه را یکی یکی رد کردند وقت سرپرستی هم تمام شد ، با حضور در جلسه و نظم و امنیت آن کمک بزرگی به شورا کردند که بتوانند شهردار خوبی انتخب کنند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
اگه این صحبت فرماندار که گفته جلسه در فرمانداری برگزار شد و شهردار انتخاب شد خودش خلاف بند ۹قانون شوراها هست دراین بند به صراحت آمده هر مصوبه که خارج ازمکان شورا باشد وجاهت قانونی ندارد پس این مصوبه بقول فرماندار در فرمانداری بود و وجاهت قانونی ندارد تاکید میکنم مطابق بند۹ قانون جلسه باید و باید در محل شورا تشکیل شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
فرماندارازهمان ابتدا به دنبال اعمال نظر براعضا شورا بود وبه هدف خودرسید البته این ازضعف وناتوانی وبی تجربه ای شورا بوده که کار به اینجا رسید وبااین شرایط اگرمشهدی زاده هم شهردارشود توفیقی نخواهد داشت ومردم متضرر خواهند شد
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
راست میگه فرماندار اما چه کسی رای .......جفت و جور کرده واقعا خند ه دار با این حرفایی که فرماندار میزنه
طیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
در پاسخ شهروند/ جلسه در ساختمان شهرداری که یک اتاق ان مربوط به شورای شهر بوده برگزار شده نه در فرمانداری
نام:
ایمیل:
* نظر: