به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۷۶۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
رئیس دانشگاه یاسوج:
وی بیان کرد: از رسانه ها انتظار داریم مطالب منتشره شده تخصصی باشد و من معتقدم بچه های این استان شناگران ماهری هستند که اول باید دریا را نشان آنان داد.
خبردنا: رئیس دانشگاه یاسوج ، استاندار این استان را برای رفع مشکلات پارک فناوری که تلاش های زیادی تاکنون در دولت یازدهم برای آن شکل گرفته است به چالش طلبید.

به گزارش "خبردنا" ، " محمود رضا رحیمی" در نشست رسانه ای افزود: از سال 94 تاکنون تلاش های فراوانی برای راه اندازی پارک فناوری این استان شکل گرفته و حتی برای این راه اندازی از آبروی خودمان گذشتیم.

وی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد که نیروی غیر بومی نیز هستند و دلشان حتما برای راه اندازی پارک فناوری می سوزد میخواهیم که برای حل مشکلات پارک فناوری تلاش های بیشتری کند

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه واگذاری زمین در پنج کیلومتری جاده شیراز_ یاسوج واقع در ضلع غربی دانشگاه ازاد که مربوط به دانشگاه پیام نور است در تاریخ هیجدهم آبان ماه سال 1395 قرار بود برای راه اندازی پارک فناوری تحویل دانشگاه یاسوج شود اما متاسفانه تاکنون چنین چیزی محقق نشده است.

رحیمی از محقق نشدن مصوبه دیگر جلسه آبان ماه سال گذشته برای پارک فناوری خبرداد و گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد میخواهیم تا ظرف دوماه آینده زمین سوله پیام نور را هم سوله الغدیر که مربوط به خود استانداری استان است را به دانشگاه تحویل دهد تا بتوانیم پارک فناوری را به شکل قابل قبولی راه اندازی کنیم.

وی افزود: متاسفانه در تخریب و تشویق مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد رقابت های شدیدی وجود دارد و حتی این رقابت ها به حسادت ها هم تبدیل می شود و البته این رقابت ها در ذات مردم این استان است.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه 38واحد فناور در دانشگاه یاسوج راه اندازی کرده ایم اظهار داشت: زمانیکه مسئولیت به من واگذار شد این تعداد واحد تنها هشت واحد بود اما اکنون به سی و هشت واحد رسیده است.

رحیمی راه توسعه را در فناوری دانست و یاداور شد: هم اکنون در حال انتقال تجارب از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه یاسوج هستیم تا بتوانیم بهترین تجارت را به دانشگاه بیاوریم.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: تابلوهای پارک علم و فناوری را عامدانه بلند کردیم و خودمان را در مظان اتهاماتی قرار داده ایم تا بتوانیم به نتایج مورد نظرمان برسیم بطوری که از آبرویمان گذشتیم و حتی اگر جواب رسانه ها را نداده ایم عامدانه پاسخ نداده یم البته انتظار داریم از رسانه ها مطالبه گری منصفانه داشته باشند.

وی بیان کرد: از رسانه ها انتظار داریم مطالب منتشره شده تخصصی باشد و من معتقدم بچه های این استان شناگران ماهری هستند که اول باید دریا را نشان آنان داد.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: دولت یازدهم مانند دولت نهم و دهم نیست که مصوباتی را بر صفحه ی کاغذ می نوشت و می رفت اما در دولت دوازدهم وارد مسائل ریز می شود و اکنون از 4 میلیارد تومان پارک فناوری که در سفر رئیس جمهور مشخص شد بیش از 2میلیارد تومان آن به دانشگاه داده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: