به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
توسط ماموران پلیس راه صورت گرفت:
وی افزود که فرق نمی کند که خودروی بدون پلاک آمبولانس باشد یا هر خودروی دیگری .
خبردنا: ماموران راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در یاسوج یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 را که در حال اعزام برای انتقال مصدومان یک سانحه تصادف در منطقه کوشک بویراحمد به بیمارستان بودند را به پارکینگ هدایت کردند.

به گزارش "خبردنا"، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فرویت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمدگفت: ماموران راهنمایی و رانندگی خودروی آمبولانس را بدلیل نداشتن پلاک توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

جلال پوران فر افزود: نزدیک به 38 خودروی آمبولانس بدون پلاک در استان در حال کمک رسانی به انتقال مصدومان سوانح جاده ای هستند که مراحل قانونی شماره گذاری آنها در حال انجام است .
وی تاکید کرد که شماره گذاری این آمبولانس ها زمان بر است و در صورت انتقال آنها به پارکینگ ،در انتقال مصدومان سوانح به بیمارستان خلل ایجاد می شود.

پوران فر گفت بدلیل انتقال آمبولانس به پارکینگ مجبور شدیم برای انتقال یک زن باردار در سانحه تصادف ،بالگرد 115را در هوای نامساعد و بارانی به منطقه محل تصادف اعزام کنیم .

وی تاکید کرد که هم اینک نیروهای اورژانس 115 برای انتقال مصدومان بیش از دو سانحه رانندگی در جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان در مناطق کوشک و دشتروم با کمبود آمبولانس مواجه شده اند.

یک مسئول در مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این خصوص گفت که براساس قانون تردد هرگونه وسیله نقلیه بدون پلاک در جاده های درون شهری و برون شهری ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی از تردد آنها جلوگیری می کنند.

وی افزود که فرق نمی کند که خودروی بدون پلاک آمبولانس باشد یا هر خودروی دیگری .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
جالب اینجاست که سایت های خبری هم مروج بی نظمی هستند. واقعا توجیهی برای تردد خودروهای بدون پلاک وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: