به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
خبردنا: نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من هیچگاه قصد ورود به عرصه انتخابات بعنوان نامزد انتخاباتی نداشته ام ، اظهار داشت: شرایط به گونه ای شد که مرا ملزم و مجبور کرد تا نامزد انتخابات ها شوم.

دکتر"ستار هدایت خواه" در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه "بویراحمد و دنا " نامزد انتخابات می شوید یا خیر؟ گفت: باید ببینیم شرایط در آن موقع چگونه خواهد بود و بنظرم نباید اکنون فضا را خیلی زود انتخاباتی کرد.

وی افزود: الان ذهن جامعه درگیر مسائل دیگریست و اگر مسائل انتخاباتی طرح شوند ممکن است مسائل اولویت دارتر فراموش شوند.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوالات انتخاباتی باید در فضای خاص خود مطرح و به آنان پاسخ داده شود، خاطر نشان کرد: در ارتباط با نامزدی من در انتخابات آینده در حوزه بویراحمد و دنا باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود و آن وقت تصمیم گیری کنیم.

هدایت خواه در پاسخ به این سوال که اگر شما نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای مجلس آینده شوید آیا اصوالگرایان روی شما اجماع خواهند کرد یا خیر؟ تصریح کرد: احتمال و امکان اجماع اصولگرایان در این ارتباط بسیار زیاد است.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مبنا برای انتخاب نامزد نهایی جریان اصولگرایی در بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس آینده تصمیم گیری بزرگان اصولگرا خواهد بود , خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مجموعه نیروی اصولگرایی که سالها با هم بوده و تلاش های زیادی برای این جریان کرده اند باید مبنای نهایی برای معرفی نامزد این جریان در بویراحمد و دنا باشند.

هدایت خواه گفت: هرکسی را که مجموعه فکری جریان اصولگرایی روی آن به اجماع رسید مورد حمایت همه ما خواهد بود و از وی حمایت خواهیم کرد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظر مجموعه اصولگرایی باید مبنای معرفی نامزد نهایی این جریان در حوزه های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد باشد ، تصریح کرد: اینکه من بگویم یا دیگری بگوید که قصد نامزدی از سوی جریان اصولگرایی را دارد اما به مبنای اجماع اصولگرایان توجهی نداشته باشد به نظر من این نگرش با نگاه خرد جمعی سازگاری ندارد.

وی گفت: به همین خاطر می گویم هیچگاه بطور شخصی قصد ورود به انتخابات را نداشته ام و این تصمیم مجموعه اصولگراها بوده که من نامزد انتخابات ها شده ام و اکنون نیز معتقدم مجموع جریان اصولگرایی باید بگوید چه کسی بیاید یا چه کسی نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان راجع به عملکرد "غلام محمد زارعی" نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی چیست؟هم اظهار داشت: باید از مردم پرسید که نظرشان چیست اما به عقیده من اگر مبنا قانون اساسی باشد من می گویم 70درصد نمایندگان از جمله کسی که اسمش را برده اید نماینده نیستند.

هدایت خواه گفت: وظایف نمایندگی در قانون اساسی مشخص شده اما متاسفانه 60 الی 70درصد نمایندگان به این وظایف توجهی ندارند بطور مثال کدام یک از نمایندگان در طرح ها و لوایح نظر جدی داشته اند و یا کدامیک از آنها در مذاکرات حضور داشته اند و یا کدامیک از آنان در حوزهای مختلف نظر جدی در مجلس از خود بیان داشته اند؟

وی افزود: در حوزه نظارتی هم معتقدم که نظارتی از سوی مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و دولتی ها هر کاری دلشان می خواهند انجام می دهند زیراکه مجلس بر آنان نظارتی ندارد و بر این اساس است که معتقدم 60 الی 70درصد نمایندگان اصلا به وظیفه نمایندگی پایبند نیستند .

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف ازاینکه نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارتی بر مبنای قانون اساسی نظارت های خود را خوب انجام نمی دهند اظهار داشت: این نمایندگان اکنون کارهایی می کنند که در دور بعد نیز نماینده باشند و بر این باورم و معتقدم نمایندگان وظایف خود را فراموش کرده و دنبال منافع خود ،قوم،قبیله و جناح خود هستند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا توانسته به شعارهای خود در دوران انتخابات عمل کند، یا خیر ؟ بیان داشت: دنبال این نبوده ام که ببینیم ایشان به دنبال تحقق شعارهای خود بوده یا خیر و باید این را از مردم پرسید.

هدایت خواه در پاسخ به سوال دیگری که اگر آقای "مهدی روشنفکر" نامزد انتخابات گذشته بخواهند در حوزه بویراحمد و دنا دوباره نامزد انتخابات شوند آیا به نفع ایشان کنار می روید یا خیر ؟ خاطر نشان کرد: اول اینکه من قصدی الان برای نامزد شدن در این انتخابات ندارم و از سویی نیز معتقدم باید تصمیم گیری نهایی مجموعه نیروهای اصولگرا در این حوزه صورت گیرد و بر روی هر کسی که به توافق رسیده اند از وی حمایت می کنیم.
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
1
0
کاملا درست میگی که نماینده نیست
قایدگیوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
هدایت خواه: ما به عقیده من اگر مبنا قانون اساسی باشد من می گویم 70درصد نمایندگان از جمله کسی که اسمش را برده اید نماینده نیستند.....1-در دوران شما نیز 98درصد نماینده نبودند بلکه مجیز گوی معجزه بودید و الان همه روزه ی سکوت گرفتید سخن شما درباره ی استعفای علی مطهری و کنار گذاشتنتان توسط مردم فراموش نشود 2-شما از خرد صحبت فرمودید که اصولا در جریان شما فراموش شده است و شماها در حقیقت یادآور اشاعره در تاریخ هستید 3-جناب زارعی جزو اصولگرایان معتدل و خردگراست بزرگترین نقشش جلوگیری از راهیابی حضرتعالی به مجلس بود تا توفنده مثل معجزه و یارانش بادنکارید .4-الان که دست انتقام طبیعت به جان محمود ویاران دولت دست پاکش افتاده شما باز رهبرب معظم انقلاب را سپر کرده اید و پشت وی قایم شدیه اید اما داور نهایی در این دنیامردمند .منتظر باش!
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
آقای هدایت خواه مارگزیده از یه سوراخ چند بار گزیده می شود؟ تورا به اون دینی که می پرستی دیگه نیا. بگذار چهره های جدید اصولگرا بیایند. حرف جدید و طرح جدیدی ندارید. یکی به دنبال امورات شخصی اقتصادی بودید و دیگری به دنبال امورات فرهنگی ملی و فراملی و سهم موکلان تان صفر شد.
شما 8 سال نماینده بودید امتحان خود را پس دادید دیگه نه شما و نه آقای زارع کاریزمای انتخاباتی ندارید. 16 سال هیچ کاری برای این منطقه نکردید، 8 سال آن نماینده اسبق دبگر نیز درگیر مسائل سیاسی بود و بس
اصولا آقای هدایت خواه می توانم بگویم بر مینای همان قانون اساسی که شما اشاره کردید تاکنون بویراجمد هیچ نماینده ای نداشت
بگذارید چهره های دیگری از اصولگرایان ورود کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
حضور هدایت خواه یعنی گل بخودی جریان اصولگرا.
اصولا آقای زارع نه رای دارد و نه طرفدار و نه کاری کرده و لی صرفا رای آوری ایشان بخاطر حضور شما است. نکنید به این جریان ریشه دار انقلابی خیانت نکنید به این مردم خیانت نکنید دیگه نیائید که مردم بخاطر ترس از حضور شما به زارع رای دهند به نظرم هر دو صلاحیت وکالت این مردم مظلوم را ندارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
حضور شخص آقای هدایت خواه و هدایت خواه هراسی باعث شد زارع نماینده شود. همین دلیل کافیست تا اصولگرایان دیگر به سوی هدایت خواه نروند.
در سال 92 آقای روحانی جلیلی هراسی باعث انتخاب روحانی شد، اصولگرایان عبرت بگیرد
اصولگرای معتدل و در عین حال شناخته شده در سطوح فرااستانی در لول تاجگردون، چاره کار است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
فضای مجازی رقیب جدی هدایت خواه و زارعی است.
انتخاب دور آتی سه ضلعی است و قطعا اگر این دو بزرگوار باشند به نفع ضلع سوم است
هیچ کدام وکیل قابلی برای این خطه محروم نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
100 درصد نمایندگان بویراحمد و دنا نماینده نبودند و نیستند. واقع بین باشیم و احساسی صحبت نکنیم.
رشد بیکاری، مهاجرت روستاها، حاشیه نشینی در شهرها، کمبود منابع آموزشی و بهداشتی و درمانی، فقدان امکانات رفاهی، فقدان زیرساختهای مناسب از قبل راه، راه آهن و ... همه حکایت از ناکارآمدی جمیع نماینده های بویراحمد و دنا دارد.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
فعلا تاجگردون یکه تاز میدان استان شده و متاسفانه علیرغم احترامی که نزد مردم و اصلاح طلبان دارند شدیدا علم ناسیونالیزم بردوش گرفته اند و در علوم پزشکی و سایرنهادها نیروهایی را به کار میگمارند که فاقد قابلیتهای لازم اند. لااقل اقای تاجگردون حالا که دور و قدرت دست توست طوری استفاده کنید که باعث نارضایتی و خشم مردم از شما و ایجاد اختلافات قومی نشوید
نام:
ایمیل:
* نظر: