به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۰۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
خبردنا: فعال سیاسی اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه هر تصمیمی برای کاندیداتوری مجلس در حوزه بویراحمد به نظر جمعی و احساس تکلیف شرعی بستگی دارد ، گفت: در صورتی که دوستان و همفکران سیاسی صلاح بدانند در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نامزد شوم قطعا طبق نظر جمعی عمل می کنم.

دکتر شیرعلی خرامین در گفت و شنود اختصاصی با"خبردنا" با بیان اینکه تا انتخابات مجلس زمان کافی برای تصمیم گیری وجود دارد، افزود: اگر دوستان به ما تکلیف کنند و احساس کنم که حضورم در هر نقطه ای مثمر ثمر خواهد بود با کمال میل خواهم پذیرفت .

وی با بیان اینکه همیشه خود را یک بسیجی می دانم و هرجا که تکلیف حکم کند به تکلیف عمل خواهم کرد، اظهار داشت: تا کنون صحبت جدی خاصی با کسی بعنوان نماینده اصولگرایان در حوزه بویراحمد و دنا انجام نشده ولی در صورت صلاحدید دوستان بنده این تکلیف را خواهم پذیرفت .

این فعال سیاسی اصولگرای استان با اشاره به اینکه رایزنی ها و صحبت هایی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بین دوستان اصولگرا صورت گرفته است، گفت: این رایزنی ها به معنی معرفی شخص خاصی به عنوان نامزد نهایی اصولگرایان در حوزه بویراحمد و دنا نیست .

استاد دانشگاههای یاسوج ، افزود: گزینه نهایی اصولگرایان در حوزه بویراحمد و دنا تا کنون مشخص نیست و در حال حاضر نام بردن از شخصی خاص بعنوان گزینه نهایی صحیح نیست .

خرامین در پاسخ به این سوال که آیا امکان اجماع اصولگرایان در حوزه بویراحمد و دنا وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: ما به این مساله امیدواریم و این امیدواری برای اجماع اصولگرایان در انتخابات پیش رو بسیار بالا است .

وی با اشاره به انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، اذعان داشت: دور گذشته اصولگرایان به اجماع خوبی دست یافتند ولی مشکلات و اتفاقات جزئی که در اینگونه رقابت های سیاسی عادی است باعث شد که به اجماع صددرصدی نرسیم .

این فعال سیاسی با بیان اینکه در این انتخابات اصولگرایان بویراحمد و دنا به اجماع بالای 75 درصدی رسیدند ، گفت: امیدواریم که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به اجماع صددرصدی دست یابیم .

استاد دانشگاههای یاسوج با اشاره به اینکه اصولگرایان در حوزه بویراحمد و دنا نامزدهای فراوانی دارند ، گفت: هر شخصی که حس می کند حضورش میتواند مثمر ثمر باشد خود و برنامه هایش را مطرح کند تا مجمع اصولگرایان در خصوص وی تصمیم گیری کند .

خرامین با تاکید برا ینکه در حال حاضر نامزد فرعی و اصلی مطرح نیست زیرا همه گزینه ها شانس مطرح و انتخاب شدن بعنوان گزینه نهایی را دارند، ادامه داد: هر شخصی مورد توافق اصولگرایان قرار گیرد و بعنوان گزینه نهایی معرفی شود مورد حرمت همه خواهد بود .

وی گفت: هر شخصی ویژگی های خاص خود را دارد و مسائل و برنامه های خود را ارائه می دهد و این مردم هستند که تصمیم نهایی را می گیرند .

این فعال سیاسی اصولگرای استان ، هدایت خواه را از شخصیت های بزرگ و با ارزش سیاسی استان عنوان کرد و اظهار داشت: اینکه گفته شود حضور شخصی در انتخابات سبب پیروزی شخصی دیگر خواهد شد را قبول ندارم .

خرامین با تاکید بر اینکه مردم باید در خصوص عملکرد افراد نظر دهند و تصمیم گیری نمایند، اذعان داشت: هر تصمیمی که مردم بگیرند مورد قبول ما خواهد بود و از آن تبعیت خواهیم کرد .

وی با اشاره به زمان طولانی باقی مانده تا زمان تبلیغات و انتخابات ، گفت: به دلیل زمان طولانی باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی نمی توان اکنون پیش بینی در خصوص نتیجه آن ارائه داد.

استاد دانشگاههای یاسوج با اظهار تاسف از برخی اقدامات سیاسیون این استان گفت: برخی از دوستان سیاسی بجای عرضه برنامه برای حل مشکلات ، به مردم فاتحه خوانی عرضه می کنند .

خرامین اینگونه تحرکات سیاسیون استان را توهین به شعور مردم دانست و افزود: معتقدم چنین اقداماتی قطعا برای این افراد نتیجه عکس خواهد داشت .

فعال سیاسی اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه ما باید برای اندیشه مردم ارزش قائل باشیم، اظهار داشت: اینکه فکر کنیم با شرکت در مراسمات فاتحه خوانی میتوانیم کاری کنیم توهین به اندیشه مردم است .

وی گفت: هرگونه تبلیغ و تحرکات انتخاباتی زود هنگام خلاف مصالح نظام و انقلاب است و این اقدامات سبب ملتهب شدن فضا و آسیب زدن به اتحاد و آسایش مردم خواهد شد .

وی با انتقاد از حضور سیاسیون در منازل مردم و ایجاد مزاحمت برای آنها برای کسب رای، تصریح کرد: مردم باید جواب چنین افرادی را که به شعور آنها توهین می کنند را بدهند .

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که عملکرد نماینده فعلی بویراحمد و دنا در مجلس را چگونه ارزیابی می کنید، اذعان داشت: باید مردم در این مورد قضاوت کنند که عملکرد ایشان چگونه بوده است .

خرامین با بیان اینکه اگر معضلی در کشور وجود دارد مجلس باید پاسخگوی آن باشد، گفت: بنده
نظر مساعدی نسبت به بسیاری از نمایندگان مجلس ندارم .

وی با تاکید بر اینکه اگر ضعفی در کشور وجود دارد دلیل آن عدم قانون یا عدم مجری قانون است، افزود: در هر دو مورد مجلس مقصر بوده و باید پاسخگوی این معضلات و ضعفها در کشور باشد .

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه نظر مساعدی نسبت به مجلس ندارم ، تصریح کرد: نمره ای که به مجلس می دهم نمره بسیار پایینی است . مجلسی که برای تصویب سرنوشت ساز ترین تصمیم مملکت یعنی برجام 15 دقیقه وقت می گذارد نمره اش مشخص است

خرامین با تاکید براینکه مجلس فعلی از مسیر اصلی خود خارج شده است، گفت: نمایندگان مجلس وارد کارهایی شده اند که نتنها کار یک نماینده مجلس نیستند حتی وظیفه یک مدیرکل و مدیرشهرستانی هم نیست .

این فعال سیاسی اصولگرای استان با بیان اینکه نباید وظیفه مجلس به دلالی و چانه زنی و بده بستان تنزل پیدا کند، گفت: این زیبنده مجلسی که مدرس الگوی آن است نخواهد بود .

وی با تاکید براینکه مجلس ما باید مجلسی انقلابی ، وظیفه شناس و بدور از معامله گری باشد اظهار داشت: به اعتقاد بنده بسیاری از نمایندگان فعلی مجلس عملکرد قابل قبولی ندارند و باید پاسخگوی این عملکرد ضعیف خود باشند .
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
آقای دکتر ظاهرا درب اصولگرایان بر همان پاشنه می چرخد
اگر قبول ندارید که هدایتخواه هراسی باعث پیروزی فرد دیگری شد و می شود نظر سنجی بگذاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
1
0
سلام
به نظرم عقلای اصولگرا آقایان دکتر خرامین و دکتر مسعودی می توانند گزینه بسیار مطلوبی باشند
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
حضور هدایت خواه یعنی گل بخودی جریان اصولگرا.
از این گزینه هایی که امتحان خود را پی دادند و 16 سال برای مردم هیچ کاری نکردند دفاع نکنید
از جناح اصولگرا دکتر ایروان مسعودی و از جناح اصلاحطلب دکتر ضیاء هاشمی می توانند گزینه مناسبی باشند چون ملی و شناخته شده هستند و بازی ها سیاسی رو خوب بلدند و ضمنا انسانهای سالم و باهوشی اند.
در این صورت رقابت سیاسی است و قومی و قبیله ای نخواهد بود و به نفع استان و شهرستان است و قطعا هرکدام انتخاب شوند می توانند در سطح ریاست کمیسیون های مجلس فعالیت کنند.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
بهترین گزینه برای تاجگردون، زارع است
مهررعلي جوخي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
دكتر ايروان مسعودي ادم متعادلي است
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
1
1
البته که حضور دکتر خرامین همه معادلات سیاسی زیادی را در مر کز استان به هم می زنند ایشان با توجه به مقبولیت وجایگاه خاصی که بین احاد مردم الخصوص قشر فرهیخته و فرهنگی . وعلمی دارد و در بین کل بویراحمد نیز موفق هستند پس میتواند گزینه خوبی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
آخ سی دکتر مسعودی و دکتر خرامین. داغتون نبینیم الهی. عمرتان دراز باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
موافقم.
رقابت دكتر مسعودي با سوابق قانونگذاري و اجرايي با دكتر هاشمي با سوابق دانشگاهي و اجرايي ديدني است.
نه به رقابت رقت بار هدايتخواه ـ زارعي
بلي به رقابت سالم دكتر مسعودي ـ دكتر هاشمي
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
فقط حاج زارع
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
1
0
فقط روشنفکر
نام:
ایمیل:
* نظر: