به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۶۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
"پژمان نیک اقبالی " معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه 1392در این مسئولیت منصوب شد.
خبردنا: یک منبع آگاه از برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری خبر داد .

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود ، در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" گفت: مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه شنبه هفته جاری 21 آذر ماه  در یاسوج برگزار خواهد شد .

وی اظهار داشت:  در این مراسم "عزیز فیلی" بعنوان معاونت جدید عمرانی استاندار جایگزین "پژمان نیک اقبالی" معاونت فعلی خواهد شد .

این منبع آگاه تصریح کرد: مکان برگزاری این آئین روز سه شنبه 21 آذر ماه در سالن کنعانی جنب بیمارستان امام سجاد(ع) ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد .

به گزارش"خبردنا" ، " عزیز فیلی " در حوزه عمرانی در استان های ایلام و چهارمحال بختیاری فعالیت داشته و همچنین مسوولیت وزارتخانه ای در سازمان حمل و نقل و راهداری نیز در کارنامه کاری خود دارد.

فیلی دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران است و سابقه فعالیت به عنوان مجری طرح بهسازی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور و مدیرکل نگهداری راه و ابنیه کشور ، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، معاونت عمرانی استاندار ایلام، معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری و استان مرکزی را نیز در کارنامه خود دارد.

"پژمان نیک اقبالی " معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه 1392در این مسئولیت منصوب شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپنتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
جناب اقاي استاندار
حق مسلم هر استانداري است من معاون خود را انتخاب كند ؛ اما ادب حكم ميكرد شان و جايگاه فني و اجتماعي جناب مهندس نيك اقبالي را حفظ ميكرد و ايشان را در دولتي كه بيشتر شبيه دكاني شده جايگاهي در تهران و يا استانهاي ديگر براي ايشان در نظر گرفته ميشد و سپس اين انتصاب صورت ميگرفت ؛ چرا ؟ چون الان اقاي مهندس نيك اقبالي از نظر فكري با دولت فعلي همسو است ثانيا با تعريف و تمجيد و رزومه كاري مهندس فيلي و صحبتهاي اقاي استاندار مبني بر ضعف در روند پروژه هاي عمراني خود تخريب و ضعيف بودن ايشان رااعلام نموده كه اين اقدام بدور از اخلاق ميباشد كه خود جاي بحث دارد
اما گلايه از نماينده مردم ميباشد كه سكوت ان خود تأييد اين اقدا ميباشد
به هر حال نگذاريد نيروهاي پاك دست و دلسوز اين استان بسوزند و به حاشيه بروند و همونطوريكه دفاع ناحق از ديگران انجام دادي ، انتظار ميرفت از اين مرد هم دفاع ميشد.
خسته نباشي مهندس نيك اقبالي ، خدا قوت
نام:
ایمیل:
* نظر: