به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
وی تصریح کرد: این گونه هدفمندی یارانه به لحاظ علمی و تجربه‌ای هدفمندی نیست بلکه پول پاشی بوده که به فقیر و غنی با هم ۴۵ هزار تومان پرداخت کردیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این گونه هدفمندی یارانه به لحاظ علمی و تجربه‌ای هدفمندی نیست بلکه پول پاشی بوده که به فقیر و غنی با هم ۴۵ هزار تومان پرداخت کردیم.

به گزارش "خبردنا"، علی‌محمد احمدی امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمام دستگاه‌های استانی برنامه ۵ ساله خود را بر اساس اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه و دستورالعمل دستگاه‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی تدوین و تا ۲۶ اذر به استانداری تحویل دهد که این موضوع را به جد پیگیری و دنبال می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بودجه سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: دولت در ۴ سال اول خدمت خود با وجود تحریم‌ها، محدودیت منابع و کاهش قیمت نفت هیچ گاه در مسیر بودجه تنگنا ایجاد نکرد.

وی در ادامه سخنان خود بر واقعی شدن اعتبارات پروژه‌ها تاکید و گفت : با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی‌شود، اینکه عدد بزرگی اختصاص دهیم بعد رقم ناچیزی تخصیص دهیم این نوع سیستم برنامه‌ریزی مورد اعتراض مردم خواهد بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رویکرد دولت واقعی سازی بودجه است اینکه ۵۰ میلیارد تومان اختصاص دهیم و ۳۰ میلیارد تخصیص پیدا کند با ۱۱۰ میلیارد تومان اختصاص دهیم اما ۳۰ میلیارد تخصیص دهیم تفاوت بسیاری است.

احمدی اضافه کرد: ترکیب منابع دولت همواره بر استفاده نفت و منابع صندوق توسعه ملی بوده اما در سال‌های اخیر پروژه دولت به دولت به سمت مشارکت بخش خصوصی رفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در خصوص هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و آن را یک موضوع ملی دانست و گفت: در این خصوص استان‌هایی که جمعیت بیشتری تحت پوشش نهادهای حمایتی دارند و از زیرساخت ضعیفی برخودار هستند دغدغه دارند.

وی تصریح کرد: این گونه هدفمندی یارانه به لحاظ علمی و تجربه‌ای هدفمندی نیست بلکه پول پاشی بوده که به فقیر و غنی با هم ۴۵ هزار تومان پرداخت کردیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دولت در ابتدای سال ۹۷ قصد دارد هدفمندی یارانه‌ها را اصلاح کند و اولویت پرداخت با افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است و افراد آسیب‌پذیر را نیز به شیوه‌ای درمانی و رایگان دریافت کردن برخی خدمات پزشکی و ... مورد حمایت قرار می‌دهد.

احمدی با تاکید بر شفافیت و‌ تمرکز زدایی در بودجه سال ۹۷خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات نفت تابع قانون هستیم و رعایت عدالت در توزیع این اعتبارات مد نظر است.

وی در خصوص افزایش درآمدهای مالیاتی گفت: امور و ساختار مالیاتی در استان باید تقویت شود تا از فرارهای مالیاتی جلوگیری شود.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
برادر تو پول برق غنی وفقیر پول آب وگاز فقیر وغنی بنزین و مواد خوراکی 2جور حساب میکنید بابا خجالت بکشید به مردم خیانت نکنید به بهانه فقیر وغنی میخواهید بنزین گرون کنید بعد منت بزارید بگید همان 45باشه تا بعدا که فکر اقتصادی بشه شما ماهی چقدر پول میگیرید ک به فکر 45مردم افتادین؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
یارانه حق عمومی آحاد مردم ایران است فقیر وغنی همه باید شریک و همسان باشند
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
مسولین رسانه های استان همه شما افرادی نون به نرخ روز میخورید اقای احمدی در اولین جلسه قوم گرایی را محکوم کردند حتی به اقای نوروزی هم با عصبانیت صحبت کردند ولی متاسفانه در روز گذشته با تماس تلفنی اقای تاج گردون تسلیم شدند و در جلسه بعد ۱۷بار به نیکی از نوروزی نام برد یعنی صدو هشتاد درجه تغیر کرد و در اولین تغیرات مدیران دو تا از بستگان خودش در استان منصوب کرد تمام صحبتهای ایشان تنها شعار بودند اگر شما غیرت دارید پس ایشان را نقد کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
استاندار هم فقط دوستی و بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
بهتر از این نبود که تحت عنوان حقوق نجومی پرداخت شوند .حتما در حقوق های نجومی کم آوردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: