به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
خبردنا: فعال سیاسی اصولگرا در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه براساس احتمالات کنونی امکان پیروزی سه باره نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم شورای اسلامی وجود دارد از بزرگان جریان سیاسی خود خواست بفکر اتحاد و حدت برای انتخابات آینده خانه ملت در این حوزه انتخابیه باشند.

" خلیفه خلقی پور " در گفت و شنود اختصاصی با خبردنا از تهران گفت:‌ تا زمان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی که قراراست اسفندماه 1398 برگزار شود وقت باقی است و به همین خاطر هر احتمالی محتمل است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال پیروزی سه باره " غلام محمد زارعی " نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در انتخابات پیش رو وجود دارد یا خیر؟ هم اظهارداشت: از الان هر احتمالی محتمل و اینکه آقای زارعی در انتخابات آینده رای بیاورند یا نیاورند و یا فرد جدیدی به مجلس برود هم یکی از همین احتمالات است.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: الان قابل پیش بینی نیست که چه کسی به مجلس یازدهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا راه می یابد و اینکه آقای زارعی برای بار سوم نماینده این حوزه انتخابیه شود نیز یک احتمال است.

خلقی پور باتاکید براینکه جریان اصولگرایی در تمامی حوزه های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بایستی به اتحادرسیده و متحد شوند، خاطرنشان کرد: فعالیت هایی برای این اتحاد  و رسیدن به نقطه وحدت شکل گرفته که در آینده نیز شکل می گیرد.

وی به سابقه فعالیت های جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اشاره و آن را ریشه دار خواند و تصریح کرد: جریان اصولگرایی در حوزه های بویراحمد و دنا جریان ریشه داری بوده که ارتباطی به نام هایی چون " جمنا " ندارد.

معاون پشتیبانی اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا همواره مصمم به حضور در عرصه های مختلف بوده و بطور مستمر نشست هایی را برگزار می کند.

خلقی پور با بیان اینکه این جریان، مسائل مختلف نظام، انقلاب و استان کهگیلویه و بویراحمد را همواره مورد رصد خود قرار می دهد، یادآورشد: ما همواره به دنبال اتحاد بین مجموعه دوستان بوده و اکنون این اتحاد باید شکل بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین دوچهره مطرح جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای مجلس یازدهم شورای اسلامی اتحادی شکل می گیرد یا خیر؟ هم اظهارداشت: واقعیت امر این است که باید بین این دوستان اتحاد شکل بگیرد و درتلاشیم که این اتفاق بیفتد.

این فعال سیاسی جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته از الان نمی شود گفت که این اتفاق رخ می دهد یا خیر اما بزرگان جریان اصولگرایی تمام تلاش خود را برای این اتفاق بکار می گیرند.

خلقی پور در پاسخ به این سوال که خروجی اتحاد احتمالی آقایان هدایتخواه و روشنفکر در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا کدام گزینه خواهد بود؟ هم تصریح کرد:‌ فعلا این موضوع قابل پیش بینی نیست و اگر الان بگوئیم فلان کس خروجی جریان اصولگرایی است که دیگر نمی توان گفت اتحادی شکل گرفته و نمی توان پیشاپیش این موضوع را اتحاد نامید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و  دنا برای مجلس یازدهم شورای اسلامی همانند مجلس دهم شورای اسلامی به اتحاد نرسند؟ هم خاطرنشان کرد: از الان تا انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی وقت باقی بوده و هراحتمالی نیز وجود دارد و به همین خاطر نمی شود پیش بینی کرد که آیا اتحادی شکل می گیرد یا خیر.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید شرایط جامعه در زمان خاص خود سنجیده و ببینیم چه اتفاقاتی در آن زمان رخ می دهد و چه کسانی و گروههایی وارد عرصه انتخابات می شوند.

خلقی پور، اتحاد و وحدت را مهمترین راهکار پیروزی جریان های اصولگرایی در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی عنوان کرد.

مصاحبه: سیروس کریمی 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
1
با همبستگی که در این دوره ایجاد خوادهد شد امثال حاج زارعی به مجلس راه نمی یابند
نیک نزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
دکتر خودتون چرا ثبتنام نمی کنی که روشنفکر و هدایت خواه بیان؟ اتفاقا بیشتر ازین دو رای داری
شاگرد دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
زنده باد حاج زارعی و به جان خودم، دکتر خلقی پور به درستی تشخیص داده اند و البته ایشان همیشه انسان واقع گرایی بوده اند. دکتر خلقی پور ممنونم از بابت واقع گرایانه بودن تان
مردی از سرزمین بویر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
جناب آقای حاج زارعی
نماینده سختکوش بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی
پیشاپیش سومین پیروزی تان در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پرافتخار بویراحمد را خدمت حضرتعالی و تمام مردم خوب و میهمانواز استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه مردم دیارم، سرزمین غیرت و پایداری بویراحمد باغرور ، تبریک گفته و به لطف پروردگار متعال در تعطیلات نوروزی امسال ( 97 ) در میدان فرودگاه سابق یاسوج واقع در اراضی علی آباد این شهر جشن قهرمانی را برپا می کنیم.
دوستدار همیشگی تان
ج تامرادی
|
Germany
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
برهمگان واضح بود که دوره گذشته اصولگرایان در یک قدمی پیروزی بودند اکه روشنفکر و هدایت خواه متحد می شدند جناح اصلاح طلب و اعتدال شکست سنگینی می خورد، قول میدم در این دوره اصولگرایان پیروز خواهند شد.
سعید از یاسوج...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
هببببببببببببببببببببببببه
از بسکه بردیم مردیم
دوستدار سنانور بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
بنده در آن دفعه به آقای حاج زارعی رای ندادم چون فکر می کردم برای مردم کار نمی کنه. اما الان که نگاه می کنم و وضعیت مملکت را بررسی می کنم به این نتیجه رسیده ام جان ناقابلم را هم فدای پایش بکنم. واقعا ایشان آدم مردمدار و بااخلاقی است و مگر ما آدمی که دست به سینه باشد و احترام مان را نگه داشته و برایمان کار کند را نمی خواهیم؟ واقعا اگر آقای حاجی آدم بداخلاق و کار نکنی بود باید بهشون رای می دادیم؟ دوستان عزیز، این بار همه باهم یه صدا و یک نوا با رای دادن به حاجی زارعی عزیز، سناتور بویراحمد و دنا را راهی مجلس می کنیم تا بتواند زادگاهمان را گلستان کند و از محرومیت خارج کند. یقین دارم امیرکبیر این بار نیز پیروز است
حشمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
بهترین گزینه که مایه همدلی و وحدت است حاج دهراپور می باشد ایشون شاخص های لازم را برای رای اوری داره
باقر فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
1
0
دکتر خرامین را بنده انسانی وارسته و با پتاسیل های بالا میدانم که می تواند منشا تحولات زیادی در بیراحمد باشد اگه دوستان از خودگذشتگی نشان بدهند و روی وی اجماع کنند.
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
دوستان اصولگرا، حاجی زارعی همین که پاسخ مردم را با شوخی و احترام میده برای ما کافیه. ما از مسوولان احترام می خواهیم و بنظرم حاج زارعی بهتر از همه است برای ما.
نام:
ایمیل:
* نظر: