به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۱۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
خبردنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های این استان نباید جولانگاه افراد حاشیه‌ساز باشند و در این زمینه باید نگرش خود را اصلاح کنند.

به گزارش"خبردنا"، غلام محمد زارعی در آئین تکریم و معارفه معاون سابق و جدید سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در چند سال اخیر رسانه‌های این استان بیشترین نقد و تخریب را علیه من داشته‌اند و حتی یک بار علیه هیچ رسانه‌ای در دستگاه قضایی طرح شکایت نکردم.

وی با تاکید بر اینکه با هدف بهبود اصلاح امور معتقد به تغییر نگرش‌ها هستم، عنوان کرد: مهمترین مشکل استان بحث بیکاری و اشتغال بوده که انتظار می‌رود رسانه‌ها با طرح مسائل حاشیه‌ای مطالبات مردم را پیگیری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی خواستار دوری خبرنگاران از مسائل قومی، قبیله‌ای و گرمسیری و سردسیری شد و افزود: پرداختن به مسائل و مشکلات مردم به جای مسائل بی‌پایه و اساس و حاشیه‌ای باید برای رسانه‌ها یک اصل باشد.

زارعی با بیان اینکه سیاست به معنی تدبیر امور بوده و نباید حرکت تند و کند جامعه را از تعادل خارج کند، ابراز کرد: در این عالم انسان بیهوده آفریده نشده بلکه انسان مسئولیت پذیر خلق شده و همیشه این تقابل بین مسئول بودن و مسئولیت‌پذیر بودن وجود داشته و همیشه یا جابه‌جا شده یا در یک جبهه مانده است.

زارعی با تاکید بر اینکه ما باید خودمان را در زمینه رویکردها و نگرش‌ها با هدف بهبود عملکردها ارتقاء دهیم، بیان کرد: تغییر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به معنای ناکارآمدی و تاریخ مصرف تمام شده معاون سابق نیست بلکه استفاده از توان افراد جدید با انرژی نو و جدید است.

وی با تقدیر از خدمات قتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی سابق استاندار ادامه داد: زمانی در ستاد آزادگان خدمت این بزرگوار بودیم و زمانی که از مسئولیت حراست استانداری خداحافظی کردم نیز وی جایگزین من شد
نام:
ایمیل:
* نظر: