به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
خبردنا: معاون جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مخالفان خود برای نقدهای منصفانه تشکر میکنم، گفت: استاندار تمام قد از من حمایت کرد.

به گزارش "خبردنا"، سید محمدکاظم نظری در آیین معارفه خود به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: استان ما در بسیاری از منابع و نیروی انسانی ظرفیت بسیار بالایی دارد اما در شاخص‌های توسعه استان آخر کشور هستیم.

این معاون جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهم‌ترین رسالت ما این است تا فضایی فراهم کنیم که بخش خصوصی مشکلات کمتری برای فعالیت در استان داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: راهی نداریم جز این که دست در دست هم دهیم و فرصت‌های طلایی را از دست نداده و برای توسعه استان گام برداریم.

وی به توانمندی استاندار و معاون عمرانی اشاره کرد و گفت: هر دو در تهران و در مناصب و پست‌‌های مختلف فعالیت کرده‌اند و تجربه بالایی برای کمک به توسعه استان دارند.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان چالش‌هایی داریم که یکی از آن‌ها چالش خشکسالی است که می‌تواند تبدیل به یک معضل امنیتی شود و همچنین نزاع‌های دسته جمعی که با همت اعضای شورای تأمین استان تاکنون شاهد کاهش آن بوده‌ایم.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود به موضوعات قومی و طایفه‌ای اشاره کرد و گفت: در قرن 21 نباید چنین موضوعاتی وجود داشته باشد و نباید منافع طایفه‌ای و قومی را به منافع ملی ترجیح بدهیم.

نظری فضای باز سیاسی و فعالیت تشکل‌ها و سمن‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های خود در این معاونت دانست و گفت: فعالیت باز سیاسی به آن معنا که باید در راستای وحدت مردم باشد.

وی با بیان این که برای انتخاب خود به این جایگاه حمایت‌های برخی افراد را داشتم افزود: استاندار تمام قد و بدون توجه به حاشیه‌سازان از من حمایت کرد و مجمع نمایندگان نیز همینطور به ویژه حاج زارعی که برایم سنگ تمام گذاشت.

این مسؤول با بیان این که دست یاری به سوی روحانیت و ائمه جمعه و رسانه‌ها و نخبگان بلند می‌کنم افزود: باید از مخالفان خود هم آنان که منصفانه و هم آن‌ها که غیر منصفانه انتقاد کردند نیز تشکر کنم.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار به تجمعات اخیر هم اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم تا فرصت‌طلبان در استان 100 درصد شیعه ما به حیثیت نظام ضربه بزنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: