به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
خبردنا:‌ نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس هیچ اختلافی با هم ندارند، گفت: بحث گرمسیری و سردسیری آفت توسعه در این استان است.

به گزارش خبردنا، " غلام محمد زارعی " اظهار داشت: نمایندگان 3 حوزه انتخابیه استان با همدلی و همگرائی دغدغه‌ای جز خدمت صادقانه به مردم، برطرف کردن مشکلات و کمک به قطار توسعه ندارند و تاکنون در این زمینه لحظه‌ای از تلاش دریغ نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه نمانیدگان به توسعه استان جامع است، عنوان کرد: هیچ گونه نگاه بخشی بین نمایندگان استان در مجلس وجود ندارد بلکه هر 3 نماینده دغدغه توسعه تمامی نقاط استان بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای را دارند.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به طور حتم هیچ رسانه‌، گروه و یا فردی نمی‌تواند در اراده نمایندگان استان در مجلس برای خدمت به مردم خللی ایجاد کند و یا به گمان خود بتواند بین نمایندگان ایجاد اختلاف و انشقاق کند.

زارعی با تشریح برخی فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف با هدف توسعه استان و کاهش بیکاری بیان کرد: هم اکنون طرح‌های بزرگ اقتصادی در شهرستان‌های مختلف استان از جمله چندین پتروشیمی در دست ساخت و یا در برنامه کاری مسئولان و متولیان امر است.

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی برای گرفتن اعتبارات در مرکز از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند به گونه‌ای که با وجود محدودیت‌های مالی در کشور در برخی زمینه‌ها از ترس ایجاد حساسیت سایر استان‌ها در زمینه آمار عملکردها معذوریم.

زارعی بیان کرد: نمایندگان استان با همان نگاه جامع بحث توسعه را پیگیری و حاشیه سازان نمی‌توانند برای لحظه‌ای خللی در اراده و تصمیم خادمان مردم ایجاد کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلیرچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
باسلام وضعیت جاده روستای دلیرچ با 7 پارده و17 کیلومتر جاده که قریب به 12 سال است قسمتی ازآن برای اسفالت آماده شد بود همچنان بلا تکلیف است لازم بذکراست که این روستا سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز تقدیم انقلاب کرده وازنظر اقتصادی هم قطب گردوی استان وجنوب کشور است ولی متاسفانه مسئولین هیچ توجهی به خواسته ی مردم نمی کنند وباعث نارضایتی مردم شده اند عاجزانه تقاضای مساعدت دارند
نام:
ایمیل:
* نظر: