به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
طی اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام شد:‌
اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده که جای تقدیر دارد.
به گزارش خبردنا، در این اطلاعیه که گفته " سید اسدالله هاشمی " مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد آن را بصورت دستوری صادر نموده، از پرسنل زیرمجموعه خود خواسته است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بایستی لباس " فرم " بپوشند.

اینکه که پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در شش روز ایام کاری فقط باید 2 روز لباس " فرم " سازمانی بپوشند اگرچه جای سوال دارد اما بنظر می رسد این اقدام شایسته در دوره های گذشته اجرایی نشده که مدیرکل اینگونه پوشیدن لباس " فرم " سازمانی را دستوری نموده است.

اطلاعیه صادره از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد که در روز سه شنبه دوازدهم دی ماه 1396 ساعت 12 منتشر شده اینگونه است:‌

قابل توجه همکاران  گرامی:

بنا به دستور مدیرکل محترم تمامی همکارانی که لباس فرم تحویل گرفته اند ملزم به پوشیدن آن در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته می باشند.

 همکاری شما موجب امتنان است.

                                                                                    اداره روابط عمومی
 
                                                                                           12 دی 96    



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
این هم از ........ در محیط زیست که شرایط استفاده از لباس فرم را هم نمی دانند. و از سر خود دستورالعمل صادر می کنند. این لباس عملیاتی هست نه تشریفاتی و برای هر کاری که دلشان بخواهد بکنن. فرهنگ زیست محیطی باید رواج پیدا کند نه لباس. تلاش شود با آموزش و تنویر افکار عمومی و برخوردهای مدیریتی صحیح با جوامع محلی و مدیری که توانمند باشد و درد مردم و دغدغه زیست محیطی داشته باشد یک راهکار مناسبی می باشد.
صیادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
درود بر مدیر کل مقتدر وکارامد استان با پرسنل شجاع ومردمی اش در تمام مناسبتهای استان یکصدا ویک دل وهماهنگ با نشان محیط زیست حضور دارند ودر خط مقدم هستند
نام:
ایمیل:
* نظر: