به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:‌
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش نرخ خاموشی شبکه های برق در این استان براساس آخرین آمار وزارت نیرو خبرداد.

به گزارش خبردنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " در بازدید از برخی پروژه های تعمیرات شبکه های برق در بخش پاتاوه شهرستان دنا گفت: در سه سال گذشته تلاش های خوبی برای انجام تعمیرات شبکه های برق در مناطق مختلف این استان صورت گرفت که کاهش نرخ خاموشی در شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق را بدنبال داشت.

وی با بیان اینکه نرخ خاموشی شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون از 5.6 دقیقه به 3 دقیقه رسیده است، اظهارداشت: تعمیرات به موقع شبکه ها ، نظارت مستمر بر کار بهره برداری و ایجاد نقاط مانور از مهمترین دلایل کاهش نرخ خاموشی ها در شبکه های برق این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان بدلیل کوهستانی بودن صاعقه خیز بوده و از سویی دارای شرایط خاص خود در زمان بارش ها است.

راهزادی با اشاره به اینکه در زمان بارش ها بطور حتم شاهد خاموشی در شبکه های برق استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: طولانی بودن شبکه نیز هم در مناطق سردسیری و هم در مناطق گرمسیری شرایط خاص خود را دارد.

وی گفت: درحال انجام برخی کارهای کارشناسی شده برای به حداقل رسانیدن نرخ خاموشی در شبکه های برق استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توسعه شبکه های برق در این استان به سرعت در حال انجام است، یادآورشد:‌متاسفانه در گذشته در حوزه زیرساختی شبکه های برق بخوبی کاری انجام نشده است.

راهزادی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط پایداری شبکه های برق به حدی رسیده که اکنون انتظار مشترکین از ما نیز بالا رفته و انتظار دارند در هر شرایط آب و هوایی، برق آنان قطع نشود.

وی با تاکید براینکه مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش را برای تامین برق پایدار در این استان می کند، اظهارداشت: از مشترکین برق در این استان در زمان قطع برق با ما همکاری و با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،  241 هزار و 636 اشتراک برق در این استان  وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است. 


نام:
ایمیل:
* نظر: