به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
خبردنا: نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده در سفر خود به شهرستان لنده در نشست شورای اداری بخش موگرمون از عدم اجرای پروژه های عمرانی ، روند کند پروژهای کلنگ زنی شده و درادامه از بی ارتباطی مسولین شهرستان با نماینده و همچنین عدم حضور آنها در پایتخت در جهت پیگیری مطالبات مردم انتقاد شدید کرد .

به گزارش خبردنا، " سردار عدل هاشمی "  خطاب به مسولین لنده گفت : من از آمدن به لنده خجالت میکشم و دلیل آن را خوبست در پروژه های فعال سایر مناطق ببینید. 

سردار هاشمی افزود : به پروژه های سایر شهرستان ها نگاه کنید . چهار گوشه شهرستان بهمئی را ببینید هر گوشه ای یک پروژه فعال هست . پروژه عظیم آب رسانی به سمت کهگیلویه و شهرهای اطراف را ببینید. با این حجم اعتبارچشم باز کنید و گازرسانی به چاروسا ، پروژه جاده سوق و چرام ، فعالیت های عمرانی چاسخار و باغچه سادات ، پتروشیمی به کما رفته دهدشت و ده ها پروژه ریز و درشت را چشم باز کنید و ببینید و بررسی کنید در لنده چه خبر هست که کاری انجام نمیشود .


سردار هاشمی افزود: تفکرات عجیب و غریب سیاسیون لنده ای ،  مردم لنده را بیچاره کرده است.
وی با گلایه از عدم ارتباط مدیران با نماینده گفت : چرا کسی از من کاری نمی خواهد در این شهرستان ، مگر فرماندار و مسولین سایر شهرستان ها به لحاظ سیاسی همفکر من هستند ، کدام مشکل با نشستن در لنده حل میشود ، چرا به مانند سایر شهرستان ها مسولین لنده در پایتخت فعالیت نمی کنند ،چرا من به عنوان خادم مردم هنوز که هنوز است شماره تماسی از برخی مدیران لنده ای نداشته باشم.

وی با اشاره به محرومیت بخش موگرمون و در راس مرکز این بخش شیتاپ عنوان داشت : چرا دراین منطقه  بخش ایجاد کردید؟  حال که بخش ایجاد کردید چرا مرکز بخش درمانگاه ندارد ؟ چرا مرکز بخش یک اداره درآن مستقر نیست؟ چرا مرکز بخش گاز ندارد و چرا مرکز بخش معابر آن یک متر آسفالت ندارد؟؟

وی در ادامه گلایه های امروز خود افزود : یکبار شده است دور هم جمع شویم و مشکلات و مطالبات مردم را بازگو کنیم ، یا می ترسید شما را از مدیریت بر دارند ؟ بابا جمع کنید این بساط را !

عدل هاشمی با انتقاد از اینکه بعضی ها می ترسند کاری برای مردم شود و فردا روزی گویند در دوره عدل هاشمی فلان پروژه انجام شد خطاب به حاضرین گفت :پنج برابر اعتبارات شهرستانی فقط و فقط از ظرفیت خیرین استفاده کردیم ، مگر اعتبار لنده ۳ میلیارد در سال گذشته نبود حال شما محاسبه کنید ساخت یک مدرسه چقدر میشود .

سردار هاشمی در این نشست گفت : در راستای مطالبه و پیگیری مردم شیتاپ درمانگاه این منطقه را در دهه فجر کلنگ زنی و با اعتبار از محل کمک های خیرین به سر انجام می رسانیم و انتظار دارم ظرف روزهای آینده زمین جهت ساخت این درمانگاه در نظر گرفته شود و به دفتر ما اعلام کنید .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیگر مطالبه مردم بخش موگرمون را استقرار پاسگاه انتظامی عنوان  و آن را در دستور کار خود قرار داد .

عدل هاشمی در این سفر با بازدید از کلاس های درس مدارس روستای و مطالبه ای که دانش آموزان داشتند تامین وسایلی از قبیل آب سردکن ، کامپیوتر و دستگاه کپی را وعده داد در راستای کمک به مناطق محروم و تقویت مقوله  آموزش تامین نماید.

سردار هاشمی در این سفر از آنجا که دیگر مطالبه مهم و بحق بخشدار و مردم این منطقه گازرسانی ذکر شده بود خاطر نشان کرد : با هماهنگی های صورت گرفته با مدیر گاز استان مهندس خادم و مدیر شهرستان نوید این مهم را میدهیم که در دهه مبارک فجر گازرسانی به این منطقه کلنگ آن زمین زده شود .

در پایان اگر چه دراین نشست از سوی مسولین مطالبه ورزشی عنوان نشده بود اما نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی را به مردم روستای شیتاپ وعده داد و این دو مجموعه ورزشی را وعده داد شخصا به سر انجام برساند.
نام:
ایمیل:
* نظر: