به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
هاشمی پور گفت: اگر این جواب‌ها راهگشا نباشد طرح سوال می‌کنم و وظیفه اصلی بنده به عنوان نماینده مجلس پیگیری مطالبات مردم است.
خبردنا: نماینده شهرستان‌های ۴گانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وزرا باید به سوالات نمایندگان مردم پاسخگو باشند، گفت: در طرح سوال از وزیر کشور خواستار پاسخگویی در زمینه تبعیض در انتخاب مدیران این استان هستم.

به گزارش"خبردنا"، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: براساس قانون نمایندگان مجلس اختیار طرح سوال از هر وزیری را دارند و آن‌ها نیز باید پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس عنوان کرد: در طرح سوال از وزیر کشور به بعضی از خواسته‌های مردم اشاره کرده‌ام که این هفته پس از بررسی در  کمیسیون تخصصی شورا‌ها که با حضور وزیر کشور، پاسخ داده می‌شود.

وی بیان کرد: اگر پاسخ‌های وزیر در کمیسیون شوراها به سوالات قانع کننده بود هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر این جواب‌ها راهگشا نباشد طرح سوال می‌کنم و وظیفه اصلی بنده به عنوان نماینده مجلس پیگیری مطالبات مردم است.

هاشمی‌پور با اشاره به انتصاب دو معاون سیاسی و امنیتی و همچنین هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو حوزه انتخابیه استان، ابراز کرد: هنوز فرد خاصی در استان برای معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار انتخاب نشده و این مسئله را مدیریت می‌کنیم که هیچگونه تبعیض و بی‌عدالتی در استان در این خصوص به وجود نیاید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
1
جای این معاونت تا همیشه خالی باشه بهتره از اینه که ....... بخواد اشغالش کنه؟؟؟؟
کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
واقعا جای این معاونت خالی باشد بهتراست تا .........بخواهد اشغالش کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: