به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
خبردنا: سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قرچک طی سخنانی اظهار داشت: فتنه های امروز سخت و پیچیده است و تمام مسئولین کشور از رییس جمهور تا نماینده مجلس باید حواسشان جمع باشد و به دشمن اجازه عرض اندام ندهند.

میزان حال فعلی افراد است

وی خطر نفوذ را جدی دانست و گفت: در همین تیم دیپلماسی برجام ۴ جاسوس وجود داشت، که این امر نشان می دهد، چه مقدار باید به نفوذ اهمیت دهیم و مراقب نفوذی ها باشیم، دشمنان می دانند که جمهوری اسلامی ایران تمام برنامه‌ریزی‌های منطقه را به‌هم ریخته است به همین سبب باید آن را نابود کرد که یکی از برنامه‌های بزرگ و برنامه‌ریزی شده آنها همین داعش بود که دیگر سرزمین جغرافیایی ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری میزان را حال فعلی افراد دانستند و باید بدانیم فتنه هنوز تمام نشده است و فتنه گر یا قصر نشین می شود یا بست نشین، این  سرنوشت کسانی است که از راه ولایت جدا شوند.

نقوی حسینی گفت: دولت محترم بداند مردم مشکل اقتصادی دارند و بحران بیکاری در کشور وجود دارد، مقصر اصلی وضعیت فعلی موسسات مالی درکشور بانک مرکزی است، باید هماهنگی‌های بیشتری بین مسئولان باشد تا بتوانیم مردم را به درستی هدایت کنیم تا از فتنه‌ها جلوگیری شود.

هیچ کدام از ۷۰ توافق برجام اجرایی نمی شود

وی سپس به وعده های بی عمل دشمنان در برجام اشاره کرد و گفت: هیچ چیز از برجام برای این ملت بیرون نیامد و همه دیدیم چک دشمن نقد نمی شود، هیچ کدام از ۷۰ توافقی که در برجام امضا شد، اجرایی نمی‌شود زیرا قانون منع گذرنامه علیه ایران اجرایی شده است و هیچکس اصلاً به ایران نمی‌آید.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم حق اعتراض دارند، اما صف مردم مطالبه گر از اغتشاش گر جدا است، البته دشمن از ۱۰ ماه قبل برای این اغتشاشات برنامه طراحی کرده بود و عربستان،امریکا و اسرائیل هدایت گر اغتشاشات اخیر بودند، که از همه ظرفیت‌ها و امکاناتشان استفاده کرده و بدون تعارف علیه این نظام اقدام می‌کنند.

وی گفت: مردم در عربستان سعودی اصلاً انتخابات را به چشم ندیده‌اند، حال حاکمان سعودی از حقوق ملت ایران صحبت می‌کنند و از سوی دیگر نیز جواب به حق مطالبه مردم یمن را با موشک می‌دهد
نام:
ایمیل:
* نظر: