به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
هرچند رابطه دو نماینده دیگر استان "تاج گردون و زارعی " مانند رابطه سردار هاشمی با احمدی آنچنان شکرآب نشده اما خبرهای رسیده به " خبردنا " حاکی از آن است که این دو نیز خیلی دلخوش به عملکرد استان پس از گذشت 100 روز اول حضور وی در استان نیستند .
خبردنا  : ماه عسل استاندار کهگیلویه و بویراحمد با یکی از نمایندگان استان به پایان رسیده و برای دو تن دیگر هم در شرف اتمام است .

گزارش های رسیده به " خبردنا " حاکی از آن است که عملکرد " علی محمد احمدی " دومین استاندار دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد از منظر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آنچنان که انتظار داشتند نبوده است و البته در کنار این عملکرد شاخص های انتصابات مدیران و شیوه های رفتاری وی با مدیران هم مورد گلایه های است .

پیگیری های " خبردنا " در تهران از نمایندگان استان نشان می دهد که رابطه سردار " عدل هاشمی پور " نماینده چهار شهرستان " کهگیلویه ، بهمئی ؛ لنده و چرام " با استاندار استان کاملا شکرآب شده و منتخب مردم کهگیلویه بزرگ بشدت از وعده ها و مدیریت احمدی در استان گلایه مند است بگونه ای که پای سوال از وزیر کشور هم بزودی به این داستان باز خواهد شد .

هرچند رابطه دو نماینده دیگر استان "تاج گردون و زارعی " مانند رابطه سردار هاشمی با احمدی آنچنان شکرآب نشده اما خبرهای رسیده به " خبردنا " حاکی  از آن است که این دو نیز خیلی دلخوش به عملکرد استان پس از گذشت 100 روز اول حضور وی در استان نیستند . 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از گذشت بیش از 100 روز از مدیریتش در استان هنوز گزارشی از فعالیت 100 روز اولش به مردم استان ارائه نکرده است که در این باره در روزهای آینده بیشتر خواهیم نوشت .


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
متاسفانه هیچ رفتاری از استاندار که نشانه ارامش باشد دیده نشده رفتار ایشان دقیقا مثل صابری استاندار دوره احمدی نزاد است مطمن باش اگر اینجوری ادامه دهد دود ان به چشم نمایندگان که مسبب اصلی اوردن استاندار هستن خواهد رفت
از کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
وقتی نماینده کهعگیلویه بزرگ در رفتن دکتر خادمی و دکتر چمن که از نخبگان استان و چهره های ملی هستند و هر دو از حوزه کهگیلویه بزرگ بودند دفاع نکرد و حتی کوچکترین اعتراضی هم نداشت و همراهی نمود تا از استان بروند معلوم است که دیگران اصلا به ایشان توجه نمی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
نماینده کهگیلویه که ادعا میکرد با استاندار از بچگی رفیق بوده پس حالا چی شده ؟
نام:
ایمیل:
* نظر: