به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد :
وی گفت: با تلاش فراوان پروژه های بحرانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال نموده و هم اکنون نیز در حال پیگیری برای تکمیل این پروژه ها هستیم.
خبردنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر برکناری یا تغییر خود را تکذیب کرد .

محمدعلیمردانی در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا"، گفت: که خبر جابجایی و یا برکناری اینجانب از مسئولیتم در این استان مورد تایید نیست و تا کنون هیچ گزارش و خبری مبنی بر برکناری من از سوی وزارتخانه و یا هر نهاد دیگری اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریت ها در نظام جمهوری اسلامی امری طبیعی است افزود: تغییر مدیریت ها در هر مسئولیتی طبیعی و این جابجا شدن ها ذوق و شوقی ندارد.

ای مسئول با اظهار تعجب از رفتار برخی افراد در خصوص تغییر مدیران تصریح کرد: برخی با ذوق و شوق غیرطبیعی چنین مسائلی را مطرح  و دنبال می کنند.

علیمردانی افزود: اخبار منتشره در برخی سایت ها و رسانه های مجازی در زمینه برکناری اینجانب از مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی را تا این لحظه تایید نمیکنم و تاکنون چنین خبری در وزارتخانه ما یا نهاد های دیگر وجود ندارد.

وی گفت: با تلاش فراوان پروژه های بحرانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال نموده و هم اکنون نیز در حال پیگیری برای تکمیل این پروژه ها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: تا زمانی که در این استان و یا هر نقطه ای از کشور مسولیت برعهده داشته باشم با تمام توان به مردم کشورم خدمت خواهم کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
مدیر کل ارشاد و آموزش و پرورش و اقتصاد رفتنی شدند
نام:
ایمیل:
* نظر: