به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
استانادر کهگیلویه و بویراحمد:
احمدی تصریح کرد: حادثه سهمیه ای نیست و به هنگام وقوع اتفاق، همگان در معرض خطر قرار دارند و باید اعمال پیشگیرانه کرد .
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برسر منافع مردم با هیچ گروه و جناحی معامله نمی کنم و هرکسی از انجام وظایفش سرباز زند باید منتظر برخورد باشد.

به گزارش"خبردنا"، علی محمد احمدی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی استان، با بیان اینکه تا وضعیت مطلوب فاصله داریم، افزود: اعضای نظام مهندسی باید با جدیت و  با نظارت مستمر کاستی ها، چالش ها و نقاط ضعف را برطرف سازد .

وی برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز را مستلزم حذف ملاحظات قومی و گروهی عنوان کرد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای تامین منافع مردم و توسعه استان با هیچ مسئولی تعارف ندارم هرکسی از انجام وظایفش سرباز زند باید منتظر برخورد باشد .

احمدی تصریح کرد: حادثه سهمیه ای نیست و به هنگام وقوع اتفاق، همگان در معرض خطر قرار دارند و باید اعمال پیشگیرانه کرد .

وی ضمن انتقاد از شیوه اجرای کمیسیون ماده 100 در استان ادامه  داد: این کمیسیون مهم به جای جلوگیری از تراکم سازی و برخورد با تخلفات، حربه ای برای درآمد زایی شده است .

همچنین عزیز فَیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز از تشکیل کمیته 4 نفره تقویت کمیسیون ماده 100 و کمیسیون ماده 56 خبر داد و گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب اماکن غیراستاندارد در اولویت کاری این کارگروه قرار دارد .

وی اضافه کرد: الزام ساختمان های 4 طبقه به بالا و انبوه سازی به داشتن مجری، ناظر طرح و رعایت شیوه نامه ساخت و ساز از دیگر اقدامات مهمی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
باور نمی کنم
ضد دولت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
البته باید می گفتی به استثناء گروه تاجگردن و زارع خخخخخ@ البته ببخشید جناب مردم این استان خیلی فهمیده تر از بعضی نقاط دیگر می باشند ما عملکرد شما را در خصوص انتصاب معاونین دیدیم تا آخرش را هم می دانیم ضعیف ترین استاندار از نظر استقلال جنابعالی هستی افتاد؟
کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
لطفا شعار ندهید، چون عملکرد شما حداقل در انتصابات در تعارض با این فرمایش شماست.
نام:
ایمیل:
* نظر: