به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
یک منبع آگاه خبر داد:
وی افزود: بیش از نیمی از فرمانداران شهرستان های استان تغییر خواهند کرد.
خبردنا: یک منبع آگاه در وزارت کشور تاکید کرد که تغییر نیمی از فرمانداران هشت گانه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد قطعی شده و این تغییرات بزودی انجام خواهند شد.

این منبع آگاه در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با بیان اینکه ارزیابی عملکرد فرمانداران شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسیده است ، گفت: طبق ارزیابی انجام گرفته توسط استانداری این استان تغییر تعدادی از فرمانداران کنونی قطعی است .

وی با بیان اینکه وزارت کشور بدون توجه به عملکردها دست به تغییر مدیران خود نخواهد زد، اظهار داشت: مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این نتیجه رسیده اند که با تغییر تعدادی از فرمانداران شهرستانهای این استان عملکردها مثبت خواهد شد.

این منبع آگاه بدون اشاره به نام گزینه های تصدی برای فرمانداری های شهرستانهای استان افزود: بیش از نیمی از فرمانداران شهرستان های استان تغییر خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که فرمانداران جدید از نیروهای بومی خواهند بود یا غیربومی؟ اذعان داشت: بجز یکی از فرمانداران که از نیروهای غیربومی است بقیه فرمانداران جدید از نیروهای بومی شهرستانها خواهند بود.

این منبع آگاه بدون اشاره به نام شهرستان و سابقه فرماندار جدید آن ، گفت: فرماندار جدید این شهرستان از نیروهای توانمند استان است که میتواند کمک فراوانی برای توسعه این شهرستان انجام هد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
1
تا یاد دارم سایت شما این تیتر رو میزنه، همه ما میدانیم یه روزی همه مدیران جابجا میشوند، لطفا خبری را نشر دهید که منبع و افراد و شهرستانها مشخص باشد، موفق باشید
....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
فرماتداران-دنا(سی سخت) لنده-باشت- و گچساران...
فرماندار غیر بومی فرماندار باشت خواهد بود.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
سلام خارج از هر طایفه گری وجناح بازی بهترین فرمانداری که برای باشت تا حالا تعین شده وکار کرده سید مسعود حسینی بوده خوش اخلاق هم کار بلد هم کاردان و هم خارج جناح بندی کامی کنه واین را طی این سه ساله اثبات کرده بدون هرکونه اغراق این مطلب را زدم خداوکیلی بذارین کارش را انجام بده .
باشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
اقای سید مسعود حسینی با کارنامه خوبی که از خودش توی این سالها نشان داده لایق بهترین هاست
نام:
ایمیل:
* نظر: