به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
با حکم وزیر کشور جعفر گوهرگانی به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
خبردنا: وزیر کشور در حکمی جعفر گوهرگانی را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبردنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به جعفر گوهرگانی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

به گزارش خبردنا، " مجید محنایی " پیش از این مسوولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی  توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از کهگیلویه محروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
2
آخ از بخت کهگیلویه که کسی را ندارد و نخبگان و فرزانگان کهگیلویه بزرگ یکی پس از دیگری عزل شدند
سی ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
2
کهگیلویل وقتی بی تاثیرن نبودن به از بودنشونه
نام:
ایمیل:
* نظر: