به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
فرماندار بویراحمد:
وی گفت: ترافیک یکی از معضلات فعلی شهر یاسوج است که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آن شروع کرده ایم.
خبردنا: شهردار یاسوج با فرماندار جدید شهرستان بویراحمد دیدار و درباره مسائل مختلف حوزه شهری یاسوج گفت و گو کرد.

به گزارش "خبردنا" ،نستهن مقدم در دیدار با سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد، با تبریک این مسئولیت به ایشان، خاطرنشان کرد: ذینفع خدمات شهری مردم هستند و از همین رو شایسته است، دستگاههای خدمات رسان با تعامل و همکاری با شهرداری نسبت به خدمات دهی اقدام کنند.

مقدم ابراز داشت: تخلفات در ساخت و سازهای شهر یاسوج بسیار بالاست و آنچه اکنون از لحاظ شهرسازی، معماری و خدماتی در شهر یاسوج شاهد هستیم، زیبنده شهروندان فهیم این شهر نیست.

وی تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج وضعیت نامطلوبی را برای این شهر ایجاد کرده اند که در هنگام بروز سوانح تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: خدمات دهی به سازه های غیر استاندارد و غیرمجاز علاوه بر اینکه تضییع حقوق سایر شهروندان است، باعث ترویج روح تخلف در جامعه خواهد بود.

نستهن مقدم با اشاره به رشد حاشیه شهر و توزیع نامتوازن خدمات در مناطق مختلف، اظهار داشت: منابع شهرداری یاسوج محدود است و نباید بهای خدمات اضافی بردوش شهروندان باشد و می بایست از منابع جدید استفاده نماییم.

وی همچنین به اهمیت ساماندهی وضعیت وانت بارها و دستفروشان و کاهش ترافیک شهر یاسوج تاکید کرد و ابراز داشت: کار ساماندهی دستفروشان در شهر یاسوج آغاز شده است و نسبت به گذشته شاهد وضعیت بهتری هستیم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب زمان بیشتری نیاز است.

شهردار یاسوج ابراز داشت: نظر به تاکید مقامات قضایی و همچنین توصیه های استاندار محترم موضوع ساماندهی وانت بارها با جدیت در دستور کار شهرداری است و روند جمع آوری آنها اداکه خواهد داشت.

مقدم با بیان اینکه راضی به بیکاری این قشر از جامعه نیستیم، بیان دشت: با ایجاد میادین میوه و تره بار مرکزی و محله ای مشاغل مزاحم به این سمت هدایت می شوند و بخشی از دغدغه های ترافیکی کاهش پیدا می کند.

وی گفت: ترافیک یکی از معضلات فعلی شهر یاسوج است که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آن شروع کرده ایم.

مقدم با تقدیر از خدمات دکتر نظری و تشکر از توجه ایشان به شهر یاسوج ابراز داشت: یاسوج مرکز و نماد استان است و قطعا ذینفع هر خدمتی در این شهر مردم هستند.

شهردار یاسوج تاکید کرد: مردم شهر یاسوج شایسته بهترین خدمات هستند و امیدواریم فرماندار جدید شهرستان نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشد.

یاسوج نیاز به حمایت کمیته برنامه ریزی دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: شهر یاسوج متعلق همه مردم استان است و توجه به این شهر توجه به همه مردم است.

شاهرخ کناری بیان کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان روزانه میزبان مهمانان زیادی از شهرستان های استان و استان های همجوار است که نیاز به توجه ویژه کمیته برنامه ریزی و سازمان برنامه و بودجه دارد.

کناری ابراز داشت: دستگاهها و سازمان ها مکمل یکدیگر هستند و باید تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه سوگند یاد کرده ایم که در خدمت مردم باشیم، افزود: اگر دستگاهها با یکدیگر تعامل نداشت باشند و فضای تقابلی ایجاد شود، مردم ضرر می کنند.

کناری با برشمردن برخی از مشکلات شهر یاسوج ابراز داشت: در کمیته های حفاری و ترافیک اکثر موضوعات مربوط به شهر یاسوج است که نیاز است به این مسائل توجه ویژه ای داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد تصریح کرد: توقع مردم شهر یاسوج بالاست و انتظار دارند همچون شهرهای بزرگ همجوار در کوتاه مدت شاهد تغییر چهره شهر باشند در حالی که منابع محدود عمومی، داخلی و دولتی شهرداری یاسوج با شهرهای بزرگ همجوار قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه نباید پراکنده کاری صورت گیرد، تصریح کرد: کار باید نمود داشته باشد و شاهد تغییر وضعیت باشیم.

وی تاکید کرد: برای شهر یاسوج برنامه ویژه داریم و دستگاه های خدمات رسان باید با شهرداری همکاری داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: