به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
وی گفت: بعد از اتمام بخش نیمه صنعتی، فعالیت های تمام صنعتی معدن فسفات چرام شروع و تا پنج سال ادامه خواهد داشت.
خبردنا: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار دفتر شرکت ایمیدرو که پیمانکار ویژه معدن فسفات شهرستان چرام است خبرداد.

مهندس داریوش دیودیده در گفت و گو اختصاصی با "خبردنا" گفت: دفتر شرکت ایمیدور برای انجام فعالیت های اجرایی معدن فسفات چرام اکنون در این شهرستان مستقر و فعالیت های خود را شروع نموده است.

وی با تشریح فعالیت های این دفتر، اظهارداشت: این دفتر ابتدا فعالیت های نیمه صنعتی را با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر شروع می کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار اولیه برای شروع فعالیت های نیمه صنعتی معدن فسفات چرام بالغ بر 400 میلیارد ریال خواهد بود.

دیودیده، زمان شروع رسمی عملیات اجرایی پروژه معدن فسفات چرام را دهه فجر امسال ذکر و خاطرنشان کرد: فعالیت این شرکت در بخش نیمه صنعتی معدن تا سال آینده خواهد بود.

وی گفت: بعد از اتمام بخش نیمه صنعتی، فعالیت های تمام صنعتی معدن فسفات چرام شروع و تا پنج سال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت رسمی صنعتی معدن فسفات چرام بعد از پنج سال به اتمام و سپس اموراتی از قبیل صادرات و تولید معدن شروع می شود، تصریح کرد: واقعیت این است که نقش سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در اجرایی نمودن این پروژه قابل تقدیر است.

دیودیده گفت: ما به نوبه خود از تلاش های سردار هاشمی بدلیل پیگیری های مستمر در اجرای پروژه های صنعت و معدن کهگیلویه بزرگ تقدیر و از ایشان می خواهیم به تلاش های خود بیشتر از گذشته ادامه دهند.

وی راه اندازی معدن فسفات چرام بعد از 50 سال را فصل نوینی در بخش اقتصادی منطقه دانست و اظهارداشت: بدون شک در زمان بهره برداری از این معدن، اشتغالزایی متعددی نیز ایجاد می شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
آقای مهندس
جایگزین تون هم مشخص شده
خیلی لازم نیست برای دوستان نوشابه باز کنید.
از نظر زمانی هم بخواد نگاه کنی زیاد موندین..موفق باشید
عسل هم که بودتا الان تاریخ انقضاش تموم شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: