به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
طی حکمی از سوی وزیر ارشاد:
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسألت دارم.»
خبردنا: طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یکی از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد بعنوان رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر منصوب شد .

به گزارش"خبردنا"، صالحی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، قادر آشنا را به عنوان رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به قادر آشنا آمده است:

«نظر به دانش و تعهد و مراتب علمی و سوابق ارزنده تجربی جنابعالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی، به موجب این حکم به سمت «رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد مهارت‌های شغلی و افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی مناسب برای نیل به اهداف کمی و کیفی و توسعه آموزش‌های علمی و کاربردی موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسألت دارم.»

پیش از این محمد سلطانی‌فر رئیس این موسسه بود که در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش های محمد سلطانی‌فر در مدت مسئولیت در موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر قدردانی کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارنواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
تبریک میگم به دکتر آشنا فرزند شایسته ایل بهمئی
هرچند که لیاقت و شایستگی ایشان بیشتر از این هست امیدوارم در منصب وزارت شاهد ترقی ایشان باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر: