به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
فیلی گفت: به منظور تسریع در روند اجرای پل بزرگ جاده لنده- تراب که هم اکنون هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد به زودی به پیمانکار جدید واگذار می شود.
خبردنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در سفر به شهرستان لنده از طرح ها و پروژه های مهم این شهرستان بازدید کرد و در جلسه شورای اداری مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش"خبردنا"، عزیز فیلی با حضور تعدادی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی از پروژه یادمان شهدای لنده، مدرسه شش کلاسه روستای دم تنگ لنده، جاده لنده – تراب و پل بزرگ لنده تراب بازدید کردند.

معاون عمرانی بعد از بازدید میدانی این طرح ها و پروژه ها از مشکلات آنها مطلع شد و در جلسه شورای اداری این شهرستان مشکلات طرح ها و پروژه های در حوزه عمرانی و امور زیربنائی شهرستان لنده را مورد بررسی قرار داد.

وی، نسبت به استقلال اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده برای هرچه بهتر و بیشتر ارائه خدمات به مردم این شهرستان، تاکید کرد و گفت: منبع آب شهر لنده که هم اکنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید تا 31 خردادماه سال 1397 به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استانداری، پروژه فرهنگ سرای شهر لنده را یکی از پروژه های مهم در حوزه فرهنگی این شهرستان دانست و تاکید کرد: این پروژه باید در دهه فجر امسال عملیات اجرای آن آغاز شود.

فیلی، توجه جدی به مشکلات راه های روستائی، آسفالت این راه ها، طرح هادی، مسکن و تسهیلات مسکن روستائی را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در اسرع وقت نمایندگی خود را در این شهرستان مستقر کرده و به خواسته ها و مشکلات مردم در این خصوص توجه جدی شود.

وی به اهمیت فضاها و مکان های ورزش این شهرستان اشاره کرد و گفت: شش میلیارد ریال اعتبار برای چمن مصنوعی و شروع یک سالن در این شهر اختصاص می یابد.

معاون امور عمرانی استانداری به برق رسانی یکی از روستاهای این شهرستان تا دهه فجر تاکید کرد.

فیلی گفت: به منظور تسریع در روند اجرای پل بزرگ جاده لنده- تراب که هم اکنون هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد به زودی به پیمانکار جدید واگذار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: