به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
معاون عمرانی استانداری:
وی افزود: براساس برنامه زمانبندی راه و شهرسازی استان، مشروط به تخصیص و جذب اعتبارات لازم، پروژه فاز دوم جاده لیکک - بهبهان تا 18 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
خبردنا: معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک تا مهرماه سال آینده آماده به بهره‌برداری می‌رسد و مدیران شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی باید مدام پیگیری نمایند تا خللی در اجرای پروژه به وجود نیاید.

به گزارش "خبردنا"، حکمت اله سنایی در نشست شورای اداری که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد اظهار داشت: شهرستان محروم بهمئی در زمینه‌های متعدد از جمله زیرساخت‌هایی مانند راه‌های ارتباطی، آب، برق، مخابرات و بیمارستان با مشکلات زیادی مواجه است.

سرپرست فرمانداری بهمئی به وضعیت بحرانی برق شهرستان اشاره کرد و گفت: شبکه موجود جوابگوی میزان مصرف برق به خصوص در فصل گرم سال نیست و در صورتی که برای این معضل فکری اساسی نشود امسال نیز با خاموشی‌های مکرر مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی شهرستان وضعیت مناسبی ندارند، افزود: سرعت عملیات اجرایی جاده لیکک به جایزان باید افزایش یابد.

سنایی با بیان اینکه شهرستان بهمئی با مشکل تامین آب شرب روبروست، گفت: پروژه تامین آب شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر می‌تواند این مشکل را مرتفع و سبب رونق بخش کشاورزی و صنعت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه گفت: با برگزاری جلسات مشترک مدیران برق استان و استان خوزستان مشکل برق شهرستان بهمئی پیگیری می‌شود تا موانع اجرا و احداث ایستگاه برق 132 کیلو‌وات برطرف گردد.

وی افزود: براساس برنامه زمانبندی راه و شهرسازی استان، مشروط به تخصیص و جذب اعتبارات لازم، پروژه فاز دوم جاده لیکک - بهبهان تا 18 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

معاون امور عمرانی استانداری با بیان اینکه مخزن 15 هزار متر مکعبی شهر لیکک از پرژه‌های مهم این شهرستان است، تصریح کرد: این مخزن باید در یک جلسه مشترک شرکت آب منطقه‌ای و آبفای شهری حداکثر تا 15 بهمن ماه امسال به اداره آب و فاضلاب شهر لیکک تحویل تا نسبت به رفع نواقص تصمیم گیری شود.

فیلی ادامه داد: بیمارستان 32 تختخوابی شهر لیکک تا مهرماه سال آینده آماده تحویل می‌شود و مدیران شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی باید مدام پیگیری نمایند تا خللی در اجرای پروژه بوجود نیاید.

وی گفت: باید در اسرع وقت کمیته و کارگروه مشترکی از نمایندگان ادارات و سازمان‌های مربوطه در شهرستان برای حل مشکلات مردم در خصوص اراضی شهری و مشکل مالکیت و صدور سند زمین‌ها و منازل مسکونی تشکیل گردد تا در این زمینه تعیین تکلیف و مردم را از سرگردانی خارج شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: