به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان:
نوروزی گفت: در فصل آب و راه و عمران شهری در سال‌های اخیر اعتبارات نسبت به سایر فصل‌ها بیشتر بوده است.
خبردنا: نشست شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان آب و برق استان در محل هتل آزادی یاسوج برگزار شد.

به گزارش "خبردنا"، رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  شایعات در مورد برگشت اعتبارات بند (ز) در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد ، گفت: پی‌گیر ابلاغ اعتبارات تصفیه خانه اضطراری یاسوج هستیم.

در این نشست یکی از سخنرانان حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بود که از مسؤولان خواست روی اصلاح الگوی مصرف در این استان بیشتر کار کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 86 درصد از آب استان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود و باید بپرسیم که چه میزان روی بهینه سازی مصرف آب در بخش آشامیدنی و کشاورزی کار کرده‌ایم.

این مسؤول با بیان این که هنوز فضای سبز استان در بسیاری از شهرها از آب آشامیدنی و آب چاه است افزود: باید در این خصوص کار بیشتری صورت گیرد و تفکیک داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که خیلی نباید روی منابع دولتی تکیه کنیم افزود: باید به سمت منابع جدید برویم و به همین منظور بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های حوزه آب که قابل واگذاری به بخش خصوصی است اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی مانند فاضلاب و مجتمع‌های آب رسانی و طرح تأمین آب شرب را باید به سمت واگذاری برد.

نوروزی به موضوع ساخت پروژه تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این طرح از جمله مصوبات سفر رئیس‌جمهور است که هنوز پی‌گیر ابلاغ اعتبارات آن هستیم و همچنین تأمین آب شهر یاسوج و اصلاح شبکه آب این شهر هم از جمله مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان است.

وی به اعتبارات حوزه آب در طول چند سال اخیر در استان اشاره کرد و گفت: در فصل آب و راه و عمران شهری در سال‌های اخیر اعتبارات نسبت به سایر فصل‌ها بیشتر بوده است.

نوروزی به  شایعاتی که در خصوص برگشت اعتبارات بند ز تبصره 5 که عده‌ای از برگشت خوردن آن در استان سخن می‌گویند اشاره کرد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد و در کل کشور دستورالعمل و آیین نامه اجرایی آن دیرهنگام به استان‌ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات بند ز یا همان اعتبارات نفت باید نقدینگی آن تأمین شود تصریح کرد: هیچ گونه برگشتی در این زمینه نداشته‌ایم و به مانند همه کشور تأخیر در ابلاغ و دستورالعمل‌ها داشته‌ایم و همچنین باید نقدینگی آن تأمین شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برنامه وبودجه
|
-
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
آقای نوروزی کمتردروغ بگو71میلیاردتومان ازاعتبارات استان بدلیل ناتوانی شماومعاون بودجه شمابرگشت خوردکی بایدتاوان ضعف شما ومدیران باشتی را بدهدچراصداقت نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: