به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
نظری گفت:این عالم بزرگ نقش های بزرگی در سیاست این انقلاب داشت.
خبردنا: مراسم اولین سالگرد ارتحال ایت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی شخصیت ها و مردم دنا نشین در شهر سی سخت برگزار شد.

به گزارش"خبردنا" ، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش هاشمی در بعد از رحلت حضرت امام و پشتیبانی وی از رهبرانقلاب اشاره کرد و گفت: مرحوم آِیت الله هاشمی نزدیکترین و معتمد ترین فرد به رهبر انقلاب بود.

سید محمدکاظم نظری اظهار داشت :مرحوم ایت الله هاشمی شخصی بود که در راه این انقلاب خود را هزینه کرد.

وی به ذکر خاطره ای از ایت الله ناطق نوری اشاره کرد و افزود:حتما همه خاطره آیت لله ناطق نوری را شنیده اند که گفت هاشمی برای دفاع از ارمانهای امام تمام تقصیرات جنگ را به تن خرید و خود را فدا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آیت الله هاشمی را یک روشنفکر انقلابی دانست و گفت:امروز نخبگان ما باید مبانی روشنفکری این عالم فقید را برای جامعه تبیین کنند.

نظری هاشمی را امیر کبیر انقلاب دانست و تصریح کرد و گفت:با توجه به علاقه ای که این عالم فقید نسبت به امیر کبیر داشت همیشه سعی می کرد که تفکرات امیر کبیر را در توسعه جامعه استوار باشد.

وی امیر کبیر را یک ابر مرد در تاریخ ایران دانست و گفت: وقتی امیر کبیر در دوران قاجار به عنوان صدر اعظم به خدمت به مردم مشغول بود برخی متحجرین که نمی خواستند جامعه پیشرفت کند علیه وی توطئه کردند که همین مشکل را هاشمی در دوران خدمت خود دید اما عقب نشینی نکرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار استان دولت هاشمی را دولت سازندگی انقلاب دانست و تصریح کرد:شروع همه طرح های سازندگی کشور در دوران آیت الله هاشمی شروع شد و در دولت های دیگر به اتمام رسید.

نظری در ادامه به ایجاد شورای استراتژیک مصلحت نظام توسط هاشمی اشاره کرد و گفت:این عالم بزرگ نقش های بزرگی در سیاست این انقلاب داشت.

وی ادامه داد:گرامیداشت این مرد بزرگ گرامیداشت ارمانهای انقلاب و سیاست های این نظام است.

نظری به نقش هاشمی در بعد از رحلت حضرت امام و پشتیبانی وی از رهبر بزرگ انقلاب اشاره کرد و گفت:ایت الله هاشمی نزدیکترین و معتمد ترین فرد به رهبر انقلاب بود.

معاون سیاسی استاندار استان بیشتر نیروهای در صدر کار در کشور را دست پروده ایت الله هاشمی رفسنجانی دانست و گفت:امروز ملت ما هوشیار است و می داند که چگونه باید در برابر دشمن هایی که برهنه در برابر ما صف ارایی کرده اند مقابله کند.

نظری وحدت و یکپارچی را یکی از واجبات مهم و اصلی این انقلاب دانست و گفت:امروز باید بدون هرگونه حب و بغض سیاسی در راستای ارمانهای انقلاب پیش برویم و توطه های دشمن را خنثی کنیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تاریخ پژوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
وقتی زارع امیرکبیر بویراحمد است ............................................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
زارع هم امیرکبیر هست
نام:
ایمیل:
* نظر: