به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
امام جمعه یاسوج:
حسینی افزود: هر سیل و زلزله ای در برابر استقامت ملت ایران به پا درآمده و از این به بعد نیز ایران اسلامی بیشه شیران خواهد بود.
خبردنا: امام جمعه یاسوج با بیان پیامبر اکرم(ص) خیر دنیا و آخرت را برای بشریت آورد، اظهارداشت: پیامبر ما برای همه افراد بشر خیر و بدی را می دید.

به گزارش"خبردنا"، حجت الاسلام سیدعلی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج با برشمردن ویژگی های بهشت وعده از سوی پروردگار متعال، خاطرنشان کرد: دارنده تقوی، در دنیا و آخرت اهل سعادت است.

وی گفت: تمام دنیای کفر و استکبار عالم با قدرت زیاد و کمتر، ۴۰ سال است برعلیه مردم ما تلاش نموده و هزینه ها و تبلیغات کرده و می کنند.

امام جمعه یاسوج با طرح این سوال که چرا دشمنان ما نتوانسته اند با برپاکردن فتنه ها و تربیت منافقین و داعشیان تاکنون نتوانسته اند مانع انقلاب اسلامی ما شوند؟ تصریح کرد: اتحاد، برادری،فداکاری و ولایتمداری نعمت هایی است که پروردگار متعال به ما لطف کرده است.

حسینی افزود: شیطان ها و بی بته هایی که حیوان های انسان فروخته خودباخته هستند حرکت های مذبوحانه می کنند اما سرشان به کوه اتحاد ملت برخورد و سرجای خودشان می نشینند.

وی بابرشمردن ‌مناسبت های ایام هفته پیش رو، به فرار شاه در روز ۲۶ دی ماه اشاره و اظهار داشت: جوانان دیروز توانستند یک حکومت دست نشانده ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را محبور به فرار کردند.

امام جمعه یاسوج، فرار شاه از ایران را یک معجزه قران عنوان و خاطرنشان کرد: شرق و غرب آن زمان نتوانست دست نشانده مستبد خود را در برابر عظمت این مردم نگه دارد.

حسینی به شهادت نواب صفوی و خدمات وی برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و ادامه داد: صدای کلت نواب صفوی رژیم شاه را از پا درآورد و البته بزرگانی چون ایت الله خوانساری و کاشانی از این سید اولاد پیغمبر حمایت می کردند.

وی گفت: شهید نواب صفوی جان برخی عناصر فتنه گر را از پا درآورد و جان شیرین خود را تقدیم انقلاب کرد.

امام جمعه یاسوج به بخشی از سخنان رهبری با مردم قم هم‌اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب مثلث شوم امریکا ، اسرائیل و عربستان سعودی را مشخص و البته سر آنها در برابر استقامت مردم ایران به سنگ خورده است.

حسینی افزود: هر سیل و زلزله ای در برابر استقامت ملت ایران به پا درآمده و از این به بعد نیز ایران اسلامی بیشه شیران خواهد بود.

وی با بیان اینکه براساس روایات تاریخی مشهور، دختر یزگرد سوم پادشاهان ایرانی مادر ۹ امام شده است، اظهارداشت: قدر خودمان را دانسته و سابقه تاریخی مان را فراموش نکنید.

حسینی با اشاره به سخنان رهبری با مسوولان، تصریح کرد: مسوولین نباید مردم را فراموش کنند زیراکه همین مردم بودند که مسوولان امروزی را از گوشه زندان ها در آوردند.

امام جمعه یاسوج گفت: مردم ایران نیز این بار مشت محکمی بر دهان فتنه گران و آشوبگران و پادوهای دشمنان زدند اما مسوولان نباید از مستضعفین و حقوق آنها بی توجه شوند.

وی افزود: دشمنی دشمنان با ما تمام نخواهد شد و نباید شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود فراموش شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: