به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
امام جمعه لنده:
وی گفت: مسئولان و متولیان امر نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
خبردنا: امام جمعه لنده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماینده عالی دولت در استان نباید وعده‌های روزهای آغازین فعالیت خود را فراموش کند زیرا مردم بی صبرانه منتظر برخورد با مدیران ناکارآمد و متخلف به استخدام‌های فله‌ای، تبعیض و بی عدالتی هستند.

به گزارش"خبردنا"حجت‌الاسلام سید‌هدایت محمودی‌اصل افزود: یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد افراد زیادی را از یک طایفه خاص در قالب نیروهای شرکتی مشغول به کار کرده و هم اکنون اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت آنان در حال انجام است در حالی افراد دیگری نیز در همین دستگاه وجود دارد که با سابقه بیش از 10 سال همچنان نیروی شرکتی هستند.

وی عنوان کرد: مدیران تخلفات خود را با طرح این موضوع که نیروهای شرکتی ربطی به دستگاه دولتی ندارد، توجیه می‌کنند ولی چگونه هم اکنون بنای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هم طایفه‌ای خود را دارد.

محمودی‌اصل بیان کرد: این استان در زمینه مسائل طایفه گرایی و زد و بندهای سیاسی زخم خورده است و انتظار می‌رود نماینده عالی دولت برای برطرف کردن این درد بزرگ علاجی پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان لنده اظهار داشت: ائمه جمعه مشکلات مردم را باید مطابق با وظیفه شرعی و قانونی خود در تریبون‌های نماز جمعه فریاد بزنند و مسئولان و متولیان امر نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: