به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
افشار تاکید کرد: مدیری که مردم را با اعمال تبعیض آمیز نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کند، باید بیاورید و در نماز جمعه شلاق زده شود تا درس عبرتی برای سایر افراد باشد.
خبردنا: امام جمعه چرام در خطبه‌های این هفته گفت: سوءاستفاده برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای استخدام‌ فله‌ای فامیلی و باندی بسیار تلخ بوده به گونه‌ای بعد از شنیدن باید چند روزی را نارحت بود.

به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام سید‌نورالله افشار با تاکید بر اینکه استخدام‌های فله و بدون ضابطه به نظام اسلامی ضربه می‌زند، عنوان کرد: در نظام اسلامی تمامی افراد باید از حق و حقوق مساوی برخوردار باشند نه اینکه برخی با داشتن تحصیلات عالیه سال‌ها بیکار بوده ولی برخی با کمترین تحصیلات به دلیل فامیل بودن با مدیر فلان دستگاه به شکل‌های مختلف اعم از شرکتی-قراردادی و یا حجمی استخدام شود.

افشار ابراز کرد: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی بستگان خود را به صورت شرکتی جذب کرده‌اند و بعد با این عنوان که نیروهای شرکتی ربطی به اداره ندارد و توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، توجیه می‌کنند ولی به این موضوع که چگونه نورچشمی‌ها مشغول به کار شده‌اند ولی خبر از دیگران نیست پاسخ نمی‌دهند.

امام جمعه چرام خواستار پایان دادن به بی‌عدالتی‌ها و برخورد با مدیران استخدام‌ کننده فله‌ای نورچشمی‌ها شد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی از جمله قوه قضائیه و سازمان‌های زیرمجموعه بدون هیچ ملاحظه کاری با مدیران استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه برخورد کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

افشار تاکید کرد: مدیری که مردم را با اعمال تبعیض آمیز نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کند، باید بیاورید و در نماز جمعه شلاق زده شود تا درس عبرتی برای سایر افراد باشد.

وی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از وضعیت موجود و بی عدالتی‌ها و تبعیض نگرانند و طبق وعده‌های روزهای اول آغاز فعالیتتان منتظر برخورد با عاملان بی عدالتی هستند زیرا حرف درمان درد مردم این استان نیست و منتظر برخورد شما با متخلفان هستند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
سلام بر حاج آقای محترم : بزرگوار چقدر شما خوش خیال هستید با او نه تنها برخورد نشد بلکه ارتقا هم گرفت . در این دنیایکه مردمانش عصا از کوران می دزدند........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
بجای ارایه راه حلهای داعشیگونه فکرمنطقی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
چ فکری منطقی .فکر منطقی آزمون است نه اینکه بیای خانوادگی ودوست یا کسانی که پارتی دارند جذب کنی کدام شرکت به اسم شرکت میان بعد از چند ماه زودتر از بقیه هم رسمی می شن آیا این منطق است یا اینکه آدم فقیری بکار گرفته نمی شه اما کسانی بکار گرفته شده اند که به لحاظ مالی خیلی بهتر هستند نور چشمی زیاد است اما کسانی که تخلف میکنند قطعا به سزای اعمالشون می رسند .الله وعلم
نام:
ایمیل:
* نظر: