به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
نیکمرام درادامه افزود: دکتر ربیعی نماینده ویژه رئیس جمهور برای بررسی این سانحه هستند و من و همکارانم حامل پیام سلام و سلامتی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی برای شما هستم ..
خبردنا: مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی به اتفاق معاونین ،مسئولان شهرستانی وکارشناسان با خانواده ایوب مظفری یکی از خدمه مفقود شده نفتکش ایرانی مستقردرسواحل شرقی چین در روستای خان احمد شهرستان باشت دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش"خبردنا"، دراین دیدار مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی با بیان ارزش ومنزلت کارگران ونقش برجسته آنها در توسعه و پیشرفت کشور به سختی و دشورای کار در کسب وکارهای دریایی گفت: کاری که ایوب مظفری و همکارانش در عرصه دریا و در دوردست ها برای کسب روزی حلال و استقلال و عدم وابستگی کشورمان انجام می دهند کمتر از میدان جهاد و مبارزه نیست و اجر بسیار والایی دارد.

پروانه نیک مرام از لزوم توجه انسان به واژه امید و رجاء نسبت به خداوند سخن گفت و خاطر نشان کرد: هنگامیکه انسان به خداوند توکل می کند نور امید در دلش زنده میشود و این باعث ایجاد آرامش و افزایش قدرت تفکر در انسان می شود.

 وی گفت: امید باعث میشود شخص دربرابر مشکلات نهراسد و در تصمیم گیری ها عاقلانه عمل کند.

نیکمرام درادامه افزود: دکتر ربیعی نماینده ویژه رئیس جمهور برای بررسی این سانحه هستند و من و همکارانم حامل پیام سلام و سلامتی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی برای شما هستم ..

این مسئول گفت: اطمینان داشته باشید که مسئولان جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای نجات خدمه این نفتکش فروگذار نخواهند کرد و تمام همت و تلاش خود را برای نجات خدمه از دود و آتش انجام خواهند داد.

در ادامه مسئول امورفرهنگی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی با استناد به آموزه های دینی و قرانی انسانها را به اعضای یک پیکر تشبیه کرد که در مواقع حساس وگرفتاریها به داد همدیگر برسند و برای نجات همنوعان خود تلاش وکوشش می نمایند.

حجت الاسلام سجادی گفت: نورامید واتکال به خداوند ادامه زندگی را برانسان سهل می نماید واگر همین امید ورجاء به خداوند نبود حضرت یونس علیه السلام در عمق دریا ودل ماهی نجات پیدا نمیکرد لذا لازم است که انسان همواره به خداوند امید وار باشد وبرای رفع موانع ومشکلات تلاش کند.

وی افزود: چند روزی است که از این حادثه میگذرد اما همه امیدوارهستند با توجه به بزرگی این نفتکش احتمال پناه گرفتن خدمه وجود دارد ومسئولان برای نجات این عزیزان همچنان در تلاش هستند
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بويراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
خداوند بهشون رحم كنه .كاري خوبي كردند رفتند ديدارخانوادشون
نام:
ایمیل:
* نظر: