به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
ظریفی:
ظریفی عنوان کرد: ایجاد ارتباط منطقی بین صنعت و دانشگاه با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال جزو اولویت‌های دانشگاه جامع علمی و کاربردی است.
خبردنا: رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان ظرفیت ۲۰ هزار دانشجو داریم، گفت: با این وجود ۱۵ درصد پذیرش دانشجو داشتیم.

به گزارش"خبردنا"، عباس ظریفی اظهار داشت: البته این موضوع مختص کهگیلویه و بویراحمد نبوده زیرا در مهرماه 96 در کل کشور دانشگاه جامع علمی و کاربردی 550 هزار نفر ظرفیت داشت ولی در مجموع 150 هزار نفر ثبت نام کردند.

وی از تحصیل 6 هزار دانشجو در 11 مرکز علمی و کاربردی خبر داد و افزود: در این استان ظرفیت 20 هزار نفر دانشجو داریم ولی 15 درصد پذیرش شد در حالی به نسبت سال گذشته نیز رشد داشته است.

ظریفی با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه انجام شده با استانداری باید نیروی ماهر مورد نیاز بازار را تامین کنیم، عنوان کرد: ایجاد ارتباط منطقی بین صنعت و دانشگاه با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال جزو اولویت‌های دانشگاه جامع علمی و کاربردی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در دوره جدید مدیریت این دانشگاه ارتقای کیفی دانشگاه در دستور کار است در حالی در گذشته به نوعی به دلیل هدفگذاری بر کمیت بحث کیفیت مغفول مانده بود.

ظریفی با اشاره به اینکه پیگیر راه اندازی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه هستیم، ادامه داد: هدایت دانش آموختگان علمی و کاربردی به سمت شرکت‌های دانش بنیان را جزو وظایف خود می‌دانیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: