به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
نماینده کهگیلویه بزرگ خبر داد:
این نماینده مجلس گفت : این سفر امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه با پرواز تهران - گچساران انجام خواهد شد و دکتر سعیدی کیا‌ از مسیر گچساران وارد کهگیلویه بزرگ خواهد شد .
خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ از سفر رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور به شهرستان "لنده” خبر داد .

سردار " عدل هاشمی پور " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از تهران با بیان این مطلب گفت‌: در این سفر شهرستان "لنده " بعنوان یکی از دو شهرستان پایلوت رفع محرومیت کامل توسط بنیاد مستضعفان کشور در نظر گرفته خواهد شد .

وی با اشاره به تلاش های بنیاد مستضعفان کشور در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم کشور افزود : مقرر شده که دو شهرستان در کشور بعنوان شهرستان های پایلوت رفع محرومیت از سوی این بنیاد انتخاب شود که خوشبختانه با تلاشهای انجام شده و مساعدت صورت گرفته از سوی برادر عزیز و‌ارزشمندم دکتر سعیدی کیا یکی از این دو‌شهرستان در کشور شهرستان لنده از استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود .

رییس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با تقدیر ویژه از قبول زحمت سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به لنده ابراز امیدواری کرد این سفر منشا خیر و‌برکت برای رفع مشکلات شهرستان لنده باشد .

نماینده کهگیلویه بزرگ با تشریح توانمندی ها و‌پتانسیل های بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد: این بنیاد در راستای تاکیدات همیشگی مقام عظمای ولایت مبنی بر حضور در مناطق محروم اقدام به رفع مشکلات مناطق محروم نموده که این طرح جدید که لنده بعنوان پایلوت ان انتخاب شده نیز در همبن راستا است .

هاشمی با تجلیل از محبت های مقام معظم رهبری به مناطق محروم و دستور ویژه به بنیاد ها برای حضور در این مناطق ابراز امیدواری کرد مسولان استان و‌شهرستانی از فرصت سفر رییس ارزشی و ولایتمدار بنیاد مستضعفان حداکثر بهره را ببرند.

این نماینده مجلس گفت: این سفر امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه با پرواز تهران - گچساران انجام خواهد شد و دکتر سعیدی کیا‌ از مسیر گچساران وارد کهگیلویه بزرگ خواهد شد.

یکی از شعارهای انتخاباتی سردار هاشمی حضور فعال خیرین و‌ بنیادها در مناطق محروم کهگیلویه بزرگ بود که بخوبی تاکنون عملی شده است و امیدواریم که استمرار داشته باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
سردار کجایی
نام:
ایمیل:
* نظر: